Anoniem2 Geplaatst: 3 maart 2007 Delen Geplaatst: 3 maart 2007 Hallo,\r\n\r\nGisteren heb ik Windows Vista Premium geïnstalleerd, upgrade op XP Home. Mijn computer werkt fijn nu, alhoewel Vista af en toe een beetje wennen is.\r\n\r\nEchter loop ik steeds tegen één probleem aan; Windows Live Messenger. Installatie gaat goed en ik kan het programma ook gewoon opstarten. Echter nadat ik aangemeld ben komt het probleem; het gedeelte schermafbeeldingen werkt niet. De standaard afbeeldingen zijn nergens te bekennen en ik kan ook geen nieuwe afbeeldingen (.jpg!) toevoegen. Op dat moment krijg ik gelijk de melding dat het geen bestand is wat WLM zou ondersteunen.\r\n\r\nIemand enig idee waar dit probleem vandaan komt? Wil het graag opgelost hebben.\r\n\r\nTevens heb ik nu problemen met YouTube, geen geluid bij de video\'s. Al veel over gelezen, alleen geen oplossing kunnen vinden. Is iemand daar al verder mee? (Flash e.d. al een aantal keer opnieuw geïnstalleerd!)\r\n\r\nIk kijk uit naar een antwoord, bij voorbaat dank Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2007 bij geluid de goede drivers enzo geinstalleerd? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2007 Wel alle drivers en codecs aanboord? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2007 [QUOTE=Chimera;299241]bij geluid de goede drivers enzo geinstalleerd?[/QUOTE]\r\n\r\nJa, ik heb dat gisteren allemaal nagekeken en gekeken of ik de juiste drivers had voor Vista. Alle andere geluiden worden wel gewoon afgespeeld, het probleem zit hem bij YouTube... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2007 [QUOTE=Black Eagle;299253]Wel alle drivers en codecs aanboord?[/QUOTE]\r\n\r\nZover ik weet wel. Ik zou niet weten welke codecs ik verder nog nodig zou moeten hebben?\r\n\r\nIk heb K-Lite Codec Pack geprobeerd, ook dit heeft niets geholpen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2007 Over mijn WLM heb ik ook een vraag gestuurd naar Microsoft zelf. Ik denk zelf dat er een instelling niet goed staat, maar wat weet ik niet.\r\n\r\nHeb het ook verwijderd en naderhand mijn register opgeschoond, WLM weer geïnstalleerd naderhand. Probleem bleef hetzelfde.\r\n\r\nMijn contacten blijven ook niet in de juiste groep staan... Deze worden steeds verplaatst naar \'Andere contactpersonen\'. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2007 Windows Live Messenger is alleen geschikt voor Windows XP. Wellicht dat \'ie daarom niet helemaal werkt onder Vista. Zie hier de systeemvereisten: [url]http://get.live.com/messenger/sysreq[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2007 [QUOTE=FooBar;299352]Windows Live Messenger is alleen geschikt voor Windows XP. Wellicht dat \'ie daarom niet helemaal werkt onder Vista. Zie hier de systeemvereisten: [url]http://get.live.com/messenger/sysreq[/url][/QUOTE]\r\n\r\nKomt hier binnenkort dan ook een update van?\r\n\r\nOverigens gebruiken vrienden ook WLM onder Vista, zij ondervinden geen problemen... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2007 WLM zit toch ook in vista FooBar? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2007 Hoi, ik werk met vista Home premium 64 bit en bij mij werkt Windows Live messenger als een zonnetje, heb inmiddels bijna alles geprobeert en geen problemen gehad.\r\n\r\nIk stuur een screenprint mee van de versie die ik op dit moment gebruik (deze versie heb ik gewoon via de officielle weg gedownload bij MS na de installatie van Vista) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2007 [QUOTE=Black Eagle;299253]Wel alle drivers en codecs aanboord?[/QUOTE]\r\n\r\nHmmz, toch iets met de codecs schijnbaar. Zojuist nog K-Lite Mega Codec Pack geïnstalleerd, toen werkte het geluid ineens!\r\n\r\nEchter na het opnieuw opstarten van mijn computer werkt het weer niet en moet ik eigenlijk het codec pack opnieuw installeren... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2007 [QUOTE=arthur35;299451]Hoi, ik werk met vista Home premium 64 bit en bij mij werkt Windows Live messenger als een zonnetje, heb inmiddels bijna alles geprobeert en geen problemen gehad.\r\n\r\nIk stuur een screenprint mee van de versie die ik op dit moment gebruik (deze versie heb ik gewoon via de officielle weg gedownload bij MS na de installatie van Vista)[/QUOTE]\r\n\r\nIk gebruik precies dezelfde versie... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen