Anoniem2 Geplaatst: 3 maart 2007 Delen Geplaatst: 3 maart 2007 Beste medeforum gebruikers,\r\n\r\nKan iemand mij uitleggen hoe ik het volgende moet maken?\r\n\r\nIk wil voor me website bijvoorbeeld een afbeelding van Nederland en als bezoekers dan een provincie aanklikken dat ze dan naar een subpagina toe gaan. Dus bijvoorbeeld als je Utrecht aanklikt op de site van Utrecht uitkomt, is dit mogelijk? zo ja hoe? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2007 Hier staat een heel mooi plaatje [URL]http://nl.wikipedia.org/wiki/Afbeelding:NederlandseProvincies.png#file[/URL]\n\nVolgens mij kun je in een webeditor dan een hotspot/layer met een hyperlink maken die verwijst naar de pagina die jij bedoelt... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2007 pak de kaart van nederland. Slice deze want iedereen klikt toch altijd midden in de provincie en maak er dan een link aan. Of nog mooier doe het met flash Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2007 Bedankt voor de tips, ik zal eens proberen, ik zal jullie op de hoogte houden. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen