Ga naar inhoud

USB Disk 40GB naar FAT32 formatteren in Vista

Aanbevolen berichten

Ik wil naast mijn Vista op een aparte hdd Windows 98SE installeren omdat mijn pc het niet trekt met spellen op Vista :mad: Maar ik kan hem niet formatteren in Vista naar FAT32, en aangezien Windows 98SE geen NTFS ondersteunt zal ik hem wel extern aan moeten sluiten en dan naar FAT32 formatteren. Ik heb Partition Magic al geprobeerd, maar werkt niet in Vista :rolleyes: Ik heb het al geprobeerd bij booten vanaf CD met de CD van Windows 98SE maar dat lukt niet want hij is nu NTFS geformatteerd. Iemand enig idee? :confused:
Link naar reactie
Ja, daar is het nu te laat voor... Vista staat er namelijk al een paar maanden op en dan moet ik alles weer opnieuw instellen en installeren... :neutral: Maar ik kan gewoon de Vista schijf eruit halen en dan Windows 98SE op de andere installeren, ik wil alleen weten hoe ik deze naar FAT32 moet formatteren... :confused:
Link naar reactie
[QUOTE=Maxim102;299146]Ja, daar is het nu te laat voor... Vista staat er namelijk al een paar maanden op en dan moet ik alles weer opnieuw instellen en installeren... :neutral: Maar ik kan gewoon de Vista schijf eruit halen en dan Windows 98SE op de andere installeren, ik wil alleen weten hoe ik deze naar FAT32 moet formatteren... :confused:[/QUOTE]\nIk vermoed dat het wel zou moeten lukken in DOS, via een opstart-floppie van W9X.\n\nAls de floppie is uitgepraat, commando:\nFORMAT X: [enter/return]\n\nInplaats van X, de schijfletter invullen die jij alleen weet.\n\nFloppie moet dan in de Bios wel als EERSTE in de boot-volgorde staan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...