Anoniem2 Geplaatst: 3 maart 2007 Delen Geplaatst: 3 maart 2007 Goeiemiddag,\r\n\r\nMisschien ben ik niet helemaal op de juiste plek maar ik probeer het toch.\r\nOp een externe harde schijf heb ik een map foto´s.\r\nDaarin zitten submappen, enkele van die submappen lijken op zeker moment leeg te zijn, als ik ze dan probeer te openen krijg ik de melding: \"niet toegankelijk, fout in een I/O apparaat\".\r\nDrie van de zeg tien submappen hebben dat, twee zijn daarin heel hardnekkig maar ééntje is soms zo maar weer eens te openen.\r\nNu ik verder kijk heb ik hetzelfde met een paar submappen in de hoofdmap muziek. \r\nIemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn en wat ik er tegen kan doen? \r\n\r\nGroeten,\r\n\r\nTon. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2007 Mogelijke oorzaken:\r\n1.Problemen van de harde schijf. \r\nA. Beschadigingen op de harde schijf. Misschien een keer Schijfcontrole op die schijf uitvoeren?\r\nB. Schijf staat op het punt van crashen. Data zo snel mogelijk back-uppen. Dan met Testdisk de schijf controleren.\r\n2. Problemen met je USB.\r\nA. Te veel stroomtrekkende apparaten op je USB-poort aangesloten. Enkele apparaten loskoppelen en zien of de fout blijft bestaan.\r\nB. USB-kabel is niet meer in orde. Andere USB-kabel gebruiken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen