Ga naar inhoud

Counterstrike 1.6 server

Aanbevolen berichten

Ik huur een 16 slots public counterstrike 1.6 server bij i3d en nu wil ik er amx mod op zetten maar het werkt niet zolas ik het wil, kan iemand me mss helpen?\r\n\r\nIk heb zo namelijk Amx mod op me pc gezet\r\nen ik wil graag admin worden , ik heb al van alles geprobeerd goed de handleiding gelezen maar ik snap er niks van\r\ndit staat er :\r\n; Format of admin account:\r\n; \r\n\r\n; Examples of admin accounts:\r\n; \"STEAM_0:0:123456\" \"\" \"abcdefghijklmnopqrstu\" \"ce\"\r\n; \"123.45.67.89\" \"\" \"abcdefghijklmnopqrstu\" \"de\"\r\n; \"My Name\" \"my_password\" \"abcdefghijklmnopqrstu\" \"a\"\r\n\r\nWaar moet ik precies me admin gegevens invoeren\r\nwant als ik naderhand op de server komt , krijg ik dat\r\nyou dont have the Command to acces with\r\n\r\nmaar als ik met rcon eerst inlogt\r\n\r\nrcon_password\r\nen dan intypt \r\n\r\nrcon amx_slap \r\nrcon amx_tsay hi\r\nrcon amx_mapvote\r\n\r\ndan allemaal wel , maar ik wil precies weten hoe ik amx admin kan worden zodat ik geen admin hoeft in te typen\r\n\r\nAlvast bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...