Ga naar inhoud

portret-mode

Aanbevolen berichten

Hoi,\r\n\r\nAls ik foto\'s van m\'n camera naar de PC overhaal, worden in Verkenner-Miniatuurweergave foto\'s in portretmode staand (dus in portretmode) gedisplayed.\r\nSinds kort werkt dit echter niet meer en worden alle foto\'s in landschap getoond. Als ik ze dan met verkenner een kwartslag rechtsom draai, heb ik wel de portret-mode terug.\r\nWaarschijnlijk heb ik iets gedaan (registry??), waardoor het niet meer automatisch geroteerd wordt, maar weet iemand, hoe ik dit automatisme weer terug krijg?\r\n\r\nAlvast hartsikke bedankt,\r\nMarcel
Link naar reactie
Als ik op de camera zelf kijk, worden portret-foto\'s bij displayen wel geroteerd. Hoe ze overgepompt worden, weet ik niet, ik kan niet in de USB-kabel kijken. Ik weet alleen, dat voorheen in verkenner de portret-foto\'s bij miniatuur-weergave ook in portret getoond werden. En nu dus niet meer, waarschijnlijk heb ik ergens iets veranderd of vernaggeld.\r\nDe vraag is, hoe ik dat weer herstel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...