Anoniem2 Geplaatst: 3 maart 2007 Delen Geplaatst: 3 maart 2007 Hoi,\r\n\r\nAls ik foto\'s van m\'n camera naar de PC overhaal, worden in Verkenner-Miniatuurweergave foto\'s in portretmode staand (dus in portretmode) gedisplayed.\r\nSinds kort werkt dit echter niet meer en worden alle foto\'s in landschap getoond. Als ik ze dan met verkenner een kwartslag rechtsom draai, heb ik wel de portret-mode terug.\r\nWaarschijnlijk heb ik iets gedaan (registry??), waardoor het niet meer automatisch geroteerd wordt, maar weet iemand, hoe ik dit automatisme weer terug krijg?\r\n\r\nAlvast hartsikke bedankt,\r\nMarcel Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2007 is de foto zelf al 1/4 gedraaid of komen ze in landscape uit het fototoestel\r\n\r\nals de foto in landscape uit hetoftotoestel komen zla de foto ook in landscape in je verkenner komen (ondanks in portret opgenomen) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2007 Als ik op de camera zelf kijk, worden portret-foto\'s bij displayen wel geroteerd. Hoe ze overgepompt worden, weet ik niet, ik kan niet in de USB-kabel kijken. Ik weet alleen, dat voorheen in verkenner de portret-foto\'s bij miniatuur-weergave ook in portret getoond werden. En nu dus niet meer, waarschijnlijk heb ik ergens iets veranderd of vernaggeld.\r\nDe vraag is, hoe ik dat weer herstel. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen