Ga naar inhoud

Nero herkent brander niet

Aanbevolen berichten

Een vriend van mij heeft een nieuwe Acer. Daar heeft hij Nero op gezet maar deze herkent de brander niet (alleen de \"image recorder\", waardoor hij dacht dat hij alleen afbeeldingen kon branden . . .)\r\n\r\nIk weet dat ik hetzelfde probleem ook wel eens heb gehad maar heb geen idee meer hoe ik dat heb opgelost.\r\n\r\nIemand een oplossing?
Link naar reactie
Ik kan het merk brander nu niet achterhalen. Hij heeft een kant en klare Acer gekocht met Vista.\r\nIk vraag me af of Nero 6 misschien een probleem met Vista heeft. Ik heb zelf een XP Media Center Edition en kreeg bij de installatie van Nero te horen dat die niet goed samenwerkte met deze XP versie. Achteraf heb ik geen enkel probleem ervaren.
Link naar reactie
Hoi Rubidu, laad het progje Everest home [url]http://www.starfix.nl/includes/helpd...sthome_220.exe[/url]\nHiermee kun je achterhalen welk merk de brander is, je vind het onder Opslag/ Optische Apparaten.\nGroetjes.\nP.S. een tijdje geleden(op towel day) hadden we het over Klaatu, heb je de cd nog gevonden?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...