Anoniem2 Geplaatst: 2 maart 2007 Delen Geplaatst: 2 maart 2007 Ik probeer al een hele tijd php te maken maar dat lukt niet.\r\nWaarmee kan ik PHP maken?\r\n ps. Mag ik er wat probeerscripts bij Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2007 wat lukt niet? bekijken? \nmaken kan o.a. gewoon met kladblok. \nff googlen op php en een zee van informatie en voorbeeldscripts stroomt binnen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2007 [url]http://www.websitemaken.be/index.php?page=show_item&topic=4[/url]\r\n\r\nwat wil je nog meer :-)\r\n\r\nen even goegelen op wamp5_1.7.0.exe, anders gaat het nog niet werken, phpdev423.exe kun je ook gebruiken, maar mij bevalt de eerste beter. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2007 Heb je voor wamp5_1.7.0.exe of phpdev423.exe internet nodig op de pc,\r\nEn ja bekijken lukt ook niet Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2007 php is een serverbase script dus je moet het wel op een server zetten voor een weergave.\nIk weet niet of je een homepage hebt bij je internetabb. maar dan kan je je scriptje opzetten en bekijken.\nOf je instaleerd een virtuele server op je eigen comp. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2007 [QUOTE=rajo;299056]php is een serverbase script dus je moet het wel op een server zetten voor een weergave.\r\nIk weet niet of je een homepage hebt bij je internetabb. maar dan kan je je scriptje opzetten en bekijken.\r\nOf je instaleerd een virtuele server op je eigen comp.[/QUOTE]\r\nHoe installeer ik deze dan? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2007 [url=http://www.en.wampserver.com/index.php]Wamp5[/url] is een virtuele server voor op je eigen computer. Behalve voor het downloaden van het programma is geen internet verbinding nodig voor het gebruik ervan. Installeren gebeurt door middel van een wizard, wijst zich allemaal vanzelf. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2007 Bedankt\r\nThank you Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen