Ga naar inhoud

Probleem netwerk (internetgateway)

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Halle,\r\n\r\nIk heb zonet zitten rommelen via de auto wizzard netwerk via win xp. wilde een printer delen en zag die wizzar dus ik dacht ff checken. alleen nu na deze wizzard kom ik op mijn eigen pc niet op internet, en prog. die gebruik maken zoals outlook en msn kunnen er ook niet op.\r\n\r\nbij mijn netwerkverbindingen zie ik nu ineens een icoontje met Internetgateway staan.\r\n\r\ndeze stond voor die wizard draaide er nog niet.\r\n\r\nik zit achter een router, namelijk van router loopt kabel naar pc (die geen inet enzo heeft) en we hebben een laptop die draadloos is verbonden met de router. deze heeft wel inet.\r\nmerk nu net dat msn t ook nie goed doet.\r\n\r\nhoe kan ik dit herstellen zodat ik op iig de pc de inet normaal kan draaien. en dat de laptop t natuurlijk blijft doen.? ik krijg da internet gateway icoon niet verwijderd en weet dus niet goed hoe verder.... teven ben een bietje een leek als t gaat om netwerk dus hou t makkelijk haha.\r\n\r\nbedankt,\r\nRashid\r\n\r\nedit nu net springt inet gewoon aan maar msn doet t neit ook nie op de laptop.. inetgateway icoon is nog in beeld/staat aan. wat is dit.. niet dat t strax steeds wel of niet doet...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...