Anoniem2 Geplaatst: 2 maart 2007 Delen Geplaatst: 2 maart 2007 Ben vandaag naar een computerzaak geweest en daar hadden ze dit systeem in de \'aanbieding\' voor €666 (gevaarlijk prijsje trouwens ;) )\r\n\r\nNovitA Aquilo 3414i\r\n\r\nNovita SYSTEMEN\r\nIntel Core 2 Duo E4300 . \r\nVGA: Nvidia 7100 125Mb/512Mb TC\r\nGeheugen: 1GB DDR-II \r\nHarde schijf: 250GB S-ATA 2\r\nOptische Drive: 18speed Super Multi DVD Brander \r\nLan: 10/100/1000 wired, Audio: 7.1\r\nCardreader, toetsenbord en muis\r\nWindows Vista Home Premium\r\n\r\nIs dit systeem een beetje waar voor m\'n geld of zijn er elders betere systemen te verkrijgen? Ik hoef er geen games op te spelen maar wil wel dat de pc voor de toekomst geschikt blijft.\r\nZelf bouwen heb ik totaal geen ervaring mee dus dat lijkt mij niet verstandig..... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2007 hallo\n\n1. Processor Goed\n2. geheugen O.k DDR 2 een GB\n\nMaar waar ik mijn twijfels over heb is de videokaart, Die neemt ook geheugen af van je Werkgeheugen (125mb/512Mb) \n\nVerder is het handig om een moederbord te weten.\n\nZo kan je kijken of er voor later uitbreidingsmogelijkheden zijn Zoals :\n\nVoldoende Sata en geheugen bankjes \n\nEn je moet altijd oppassen voor gammele Voedingen en Kaste.\n\n\nEn ik weet dat als je een gammele Kast hebt dat je niet erg bij bent.\nDus liefst meer informatie.\nMaar voor de prijs niet verkeerd hoor\n\nMaar je kan bij salland ook je pc laten bouwen en bij veel zaken Dus er is genoeg andere keus Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2007 Hoi,\r\n\r\nbedankt voor je reactie,\r\nMoederbord is een ASUS (weet niet welk type) met 1 extra vrij PCI slot als je dat bedoelt. Verder ook nog een externe SATA aansluiting.\r\nWat betreft de videokaart; zal dit problemen op leveren in combinatie met 1GB intern geheugen? \r\nIk kon bij die winkel ook zelf wat samenstellen maar bleek qua prijs niet interessanter dan deze aanbieding want Windows Vista premium zit er ook standaard op geinstalleerd.\r\nIk heb ook andere systemen van bvb hp/acer/dell bekeken maar de goedkopere systemen hebben geen dual core processor, ik vraag me daarom af in hoeverre dit belangrijk is met het oog op de toekomst. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2007 migilo, alsjeblieft die overbodige vraagtekens uit je titel halen. Lees ook nogmaals de huisregels door, daar staat alles duidelijk in.\n \nAanpassen doe je door in je eerste post op het schaartje te klikken en dan \'meer opties\'. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2007 nej, Je kan 1Gb gewoon draaien.\n\nMaar het punt is dat je er geen moderne Games mee Kan spelen.\n\nWeet je zelf wat van computers Af dan kan je op \n[url]http://www23.tomshardware.com/graphics.html?modelx=33&model1=608&model2=606&chart=218[/url]\n\nKijken Ze verkopen ook hele computers de: 21655 Tweakers.net Best Buy Multimediasysteem Maart 2006 leek mij wel intreesant.\nEn bij de salland systemen staat er een mooie Voor 600 euro Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2007 Ok, begrijp ik.\r\nModerne games hoeven er ook niet op gespeeld te worden dus die 1GB moet genoeg zijn.\r\nLaatste vraagje dan; Is het verstandiger om dit systeem te kopen of zal een goedkoper systeem zonder dual-core processor een vergelijkbare levensduur hebben voor de toekomst? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2007 Nu word er van een Core 2 Duo Niet zo gebruik gemaakt.\ner zijn maar 4 games die dit ondersteunen.\nMaar je hebt gewoon meer aan een Videokaart dan aan een prossesor.\nMet dit als je eens een keer zegt van toch leuk zo\'n spelletje gaat het moelijk.\n\nps. welke games speel je dan Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2007 Kan je niet betervoor een e6300 proc. gaan? Ik dacht dat die beter was en niet eens zoveel duurder (noch geen 20 euro) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen