Ga naar inhoud

prullenbak

Aanbevolen berichten

Dit kun je aanpassen, als je met de rechter muisknop op de prullenbak klikt en dan naar eigenschappen gaat dan kun je het aanpassen. Ik denk dat bij jou een balletje (vinkje) staat bij : bestanden niet naar de prullenbak verplaatsen maar direct verwijderen, je moet het balletje naar aangepaste groote verplaatsen en je moet dan nog een aantal mb invullen. Dan zou je probleem opgelost moeten zijn , zoniet post het dan even.
Link naar reactie
nee dat is het niet het vinkje staat goed raar ik had hem perongelijk verwijdert en toen heb ik de prulenbak weer opgezocht en op me buroblad gezet maar als ik er nu iets in doet blijft hij leeg maar er zit dan wel iets in en als ik dan met mijn muis op de prulenbak stat kan ik hem wel leegen ................raar
Link naar reactie
Hoe hebje de prullenbak weer te voorschijn gehaald? op de volgende manier of anders : klik met de rechtermuis knop op het beeldscherm dan staat er als het goed is aan persoonlijke voorkeur aanpassen, deze open je en als het goed is staat er aan de linkerkant bureaubladpictogrammen wijzigen, deze open je en als het goed is moeten er 5 pictogrammen staan en als het goed is ook 5 vinkjes, zoniet aanvinken en op toepassen en ok drukken. Als het goed is werkt deze optie, als hij probeerd de prullenbak naar het bureablad te kopieren kan hij misschien zeggen of hij diegene die op het bureaublad staat moet vervangen, maar dat ligt eraan want ik weet niet hoe jij hem erop hebt gezet. Bevestig dit dan als hij erom vraagt. Als dit niet werkt laat het dan even horen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...