Anoniem2 Geplaatst: 2 maart 2007 Delen Geplaatst: 2 maart 2007 Mijn pc (athlon 1700) start niet meer op. Ik kom automatisch in de bios. \r\n\r\nAls ik de pc opstart zonder videokaart en geheugen piept het moederbord wel, ook met 1 reepje en videokaart piept het mb. Hier zal het dan niet aan liggen?:confused: \r\n\r\nDe harddisk loskoppelen en booten vanaf cdrom helpt ook niet, andersom start de pc ook niet op met alleen de hd en geen cdrom aangesloten. \r\n\r\nDe voedingsfan draait wel, een tijdje geleden heb ik een andere voeding geprobeerd omdat de pc toen vaak bleef hangen tijdens of net na het laden van windows. Dit hielp ook niet.\r\n\r\nIk vraag me nu dus af wat er kapot is en hoe ik hier achter kan komen? \r\n\r\nmvg Bees T Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2007 Krijg je ook foutmeldingen te zien? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2007 denk toch dat je het eens moet zoeken bij de hdd.\r\nof deze is defect of de boot bestanden zijn verdwenen.\r\nkijk in de bios eens in tabblad BOOT om te kijken of de hdd nog goed wordt herkend.\r\nals de naam daar niet meer goed te lezen is van de hdd is deze zowiezo niet OK. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2007 Volgens mij heb ik geen tabblad boot in deze bios maar bij Standard CMOS features staat bij ide primary master wel de hd aangegeven. Hier staat nl Maxtor 90680D4.\r\n\r\nik heb ook een andere hd geprobeerd, hierop staat windows 98 maar hierop reageerde de computer ook niet.. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen