Ga naar inhoud

Icoontje Gebruikersaccount?

Aanbevolen berichten

Ik heb diverse files waar door het programma-icoon heen het icoon staat van het veiligheidscentrum (gebruikersaccountbeheer), het schildje. Ik heb diverse programma\'s, waar zo\'n schildje door de startfile staat en die programma\'s moet ik ook toestemming geven om door te gaan. Dat is één keer niet erg, maar ik zit er kennelijk voor altijd aan vast. De vraag is dus: hoe kan ik dit soort programma\'s voortaan gewoon door laten lopen? Gebruikersaccountbeheer uitschakelen is geen optie, dan loopt het icoon in de systray steeds te brullen en ik houd niet van herrie. ;) \r\n\r\nBijgaand een voorbeeld van zo\'n icoontje.
Link naar reactie
Hm.. bij mij had ik dat alleen bij installatie\'s e.d., niet bij het opstarten van programma\'s...\nMaar, ik heb mezelf in vista een soort van volledige administartor gemaakt.\nJe krijgt dan die meldingen niet, maar je hoeft het beveiligingen centrum niet uit te schakelen. :mrgreen:\n\nUit mijn hoofd was het:\n- rechts klikken op deze computer\n- beheren\n- gebruikersaccounts en groepen\n- gebruikers\n- rechts klikken op de \"administrator\" account\n- verbergen uitschakelen\n- en evt. de account hernoemen....
Link naar reactie
[QUOTE=pimspage;298794]Ik bedoelde het [I]in[/I]schakelen van een account genaamd \"administrator\".\r\nDan kun je voortaan op dat account inloggen.\r\nDat account heeft namelijk alle rechten, en dan krijg je dus ook niet meer van die meldingen te zien.\r\n\r\nMaar misschien zijn er ook nog andere mogelijkheden.[/QUOTE]\r\n\r\nk heb het geprobeerd en het is inderdaad een oplossing. Het gaat me echter te ver om de complete beveiliging van Vista overboord te zetten. Het is wél raar, dat die beveiliging op installatiebestanden behoort te zitten en dat ik die ook heb op uitvoer-bestanden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...