Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2007 Delen Geplaatst: 1 maart 2007 Ik heb een bestandje waarin ik een aantal cellen geblokkeerd heb. Je kunt daar dus geen data invullen. Als je dat dan toch per ongeluk wilt doen verschijnt er een standaard Windows foutmelding zoals in de bijlage.\r\nIk wil deze standaard tekst graag vervangen door een eigen tekst. Weet iemand hoe dat in zijn werk gaat. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2007 Volgens mij is dit niet mogelijk, ik kan in excel zelf niets vinden, heb een beetje op internet gezocht maar kan daar ook niets over vinden. Wel een leuke vraag trouwens. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2007 Groentje,\r\n\r\nZou je de oplossing van je probleem ook hier even kunnen plaatsen, is wel zo leuk voor je mede forummers.;)\r\n\r\nGroet Ad. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2007 Op een ander forum voor excel vond ik dank zij onder andere Ad de oplossing.\r\nDus voor iedereen die een dergelijke melding ook graag wil laten verschijnen is hier de oplossing.\r\nAllereerst moet je je werkblad niet beveiligen. dat deed ik namelijk wel en dan verschijnt steeds die standaard tekst. Wil je een persoonlijke boodschap laten zien, ga dan in de cel staan. Klik data - valideren. Klik op de eerste tab en zet \"de lengte van de tekst\" op \"gelijk aan\" en in de derde regel \"0\". Op de derde tab (Foutmelding) geef je een titel tekst, bijv. Oeps en vervolgens je eigen tekst in het onderste venster.\r\nWil je dit met meer cellen doen kopieer dan de cel naar de andere cellen, zoals in Excel gebruikelijk met kopiëren - plakken, niet met het \"kwastje\" want dat werkt niet. Een voorbeeldje dat ik zelf ook heb gekregen is bijgesloten. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen