Ga naar inhoud

Nieuwsserver Snel Surfen en Bellen HetNet

Aanbevolen berichten

Hoi, eerst had ik gewoon adsl van hetnet. We zijn toen overgegaan op Snel Surfen en Bellen van HetNet. Maar nu kan ik ni meer downloaden met grabit eerst voordat we overstappte deed dit het prima. Ik heb al op verschillende site gezocht wat het adres van m\'n nieuwsserver is. Weet 1 van jullie mischien welke de juiste is want ik krijg hele tijd can not connet to: 119. Of weet iemand waar dit aan ligt alvast bedank :)
Link naar reactie
vond dit hierover ,vandaar de vraag over de faktuur :\n \nUw factuur voor Surfen&Bellen ontvangt u ongeveer een maand na de bestelling. Het kan voorkomen dat in die tijd Surfen&Bellen nog niet werkt. Om te zorgen dat u kunt blijven bellen, blijft uw oude telefoonaansluiting werken en ontvangt u dus ook een factuur voor dit abonnement. Bij de volgende rekening voor uw oude telefoonabonnement controleert KPN of uw Surfen&Bellen aansluiting werkt en zal dan te veel betaalde bedragen aan u terugstorten.
Link naar reactie
[QUOTE=tjoekse;298711]vond dit hierover ,vandaar de vraag over de faktuur :\r\n \r\nUw factuur voor Surfen&Bellen ontvangt u ongeveer een maand na de bestelling. Het kan voorkomen dat in die tijd Surfen&Bellen nog niet werkt. Om te zorgen dat u kunt blijven bellen, blijft uw oude telefoonaansluiting werken en ontvangt u dus ook een factuur voor dit abonnement. Bij de volgende rekening voor uw oude telefoonabonnement controleert KPN of uw Surfen&Bellen aansluiting werkt en zal dan te veel betaalde bedragen aan u terugstorten.[/QUOTE]\r\n\r\nmischien dat dat dan het probleem is nog ff w8tendan maar
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...