Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2007 Delen Geplaatst: 1 maart 2007 Hoi, eerst had ik gewoon adsl van hetnet. We zijn toen overgegaan op Snel Surfen en Bellen van HetNet. Maar nu kan ik ni meer downloaden met grabit eerst voordat we overstappte deed dit het prima. Ik heb al op verschillende site gezocht wat het adres van m\'n nieuwsserver is. Weet 1 van jullie mischien welke de juiste is want ik krijg hele tijd can not connet to: 119. Of weet iemand waar dit aan ligt alvast bedank :) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2007 Dit is hem niet? [url]http://www.binaries4all.nl/serveradressen/[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2007 [QUOTE=reintje;298587]Dit is hem niet? [url]http://www.binaries4all.nl/serveradressen/[/url][/QUOTE]\r\n\r\nik zal eens kijken bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2007 [QUOTE=Rickie;298629]ik zal eens kijken bedankt[/QUOTE]\r\n\r\nnee nog steeds zelfde mischien heeft het iets met de poorten ofsow te maken of wat Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2007 Vertel eens wat je hebt ingevuld, dan weten anderen wat het dus bij jou niet doet... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2007 heb je de faktuur al ontvangen voor Surfen&Bellen ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2007 [QUOTE=tjoekse;298650]heb je de faktuur al ontvangen voor Surfen&Bellen ?[/QUOTE]\r\n\r\nje bedoeld de eerste keer betalen zeg maar voor je surfen en bellen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2007 vond dit hierover ,vandaar de vraag over de faktuur :\n \nUw factuur voor Surfen&Bellen ontvangt u ongeveer een maand na de bestelling. Het kan voorkomen dat in die tijd Surfen&Bellen nog niet werkt. Om te zorgen dat u kunt blijven bellen, blijft uw oude telefoonaansluiting werken en ontvangt u dus ook een factuur voor dit abonnement. Bij de volgende rekening voor uw oude telefoonabonnement controleert KPN of uw Surfen&Bellen aansluiting werkt en zal dan te veel betaalde bedragen aan u terugstorten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2007 [QUOTE=tjoekse;298711]vond dit hierover ,vandaar de vraag over de faktuur :\r\n \r\nUw factuur voor Surfen&Bellen ontvangt u ongeveer een maand na de bestelling. Het kan voorkomen dat in die tijd Surfen&Bellen nog niet werkt. Om te zorgen dat u kunt blijven bellen, blijft uw oude telefoonaansluiting werken en ontvangt u dus ook een factuur voor dit abonnement. Bij de volgende rekening voor uw oude telefoonabonnement controleert KPN of uw Surfen&Bellen aansluiting werkt en zal dan te veel betaalde bedragen aan u terugstorten.[/QUOTE]\r\n\r\nmischien dat dat dan het probleem is nog ff w8tendan maar Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2007 [QUOTE=Rickie;298758]mischien dat dat dan het probleem is nog ff w8tendan maar[/QUOTE]\r\n\r\ninmiddles doet hij het weer had dus inderdaad waarschijnlijk te maken dat nog ni helemaal geactiveerd was abbonement bedankt voor hulp ;) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen