Ga naar inhoud

update--> windows genuine advantage

Aanbevolen berichten

Uitschakelen via removewga.exe (zie nieuwste CI) Downloaden en uitvoeren. Na het heropstarten van de pc moet er nog wat worden gedaan aan het irritant weer opduikende icoontje met \'Installeer WGA. Ik heb dit als volgt onschadelijk gemaakt:\n- Rechtsklik op update ikoontje. Automatische update-schermpje verschijnt. Je ziet dan dat het weer om die wga-update gaat.\n- Klik onderin dit schermpje op \"Instellingen van automatische updates wijzigen\".\n- Vinkje weghalen bij \"Melding van VGA\".\n- Vinkje bij \"Ik wil geen automatische kennisgeving over deze updates (m.b.t. WGA) meer ontvangen.\n- Afsluiten\n\nDe overige updates blijf ik overigens gewoon ontvangen!
Link naar reactie
WGA veroorzaakt bij 99% van de legale windows versies geen problemen. Heb je een illegale Windows dan zal WGA dit continue komen melden. WGA is ook nodig voor een upgrade versie van Vista en zorgt ervoor dat wanneer je software download van de MS site je je windows niet steeds opnieuw moet laten valideren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...