Ga naar inhoud

Harddisk boot niet.

Aanbevolen berichten

Ik heb gisteren gratis een 40 GB harddisk gekregen, moest hem eerst backuppen voor iemand, maar als hij in me computer zit, wil ie Windows XP opstarten (dat erop staat).\r\nEr komt dan eerst heel snel zo\'n witte balk, wat gewoon normaal is, daarna begint er de hele tijd een wit streepje te knipperen, (daar zo linksboven). Dus mijn vraag is, is het boot-systeem kapot, of is de hele harddisk kapot?
Link naar reactie
[QUOTE=Carlo;298546]Ik heb gisteren gratis een 40 GB harddisk gekregen, moest hem eerst backuppen voor iemand, maar als hij in me computer zit, wil ie Windows XP opstarten (dat erop staat).\r\nEr komt dan eerst heel snel zo\'n witte balk, wat gewoon normaal is, daarna begint er de hele tijd een wit streepje te knipperen, (daar zo linksboven). Dus mijn vraag is, is het boot-systeem kapot, of is de hele harddisk kapot?[/QUOTE]\r\n\r\nkapot zal het niet zijn maar komt de schijf uit een zelfde computer ,ik bedoel dan pen.3 of 4 ,want daar zit het in die hebben namelijk een verschil van bios.ik heb met zo\'n zelfde probleem gezeten ,door de HD van een Pen.3 naar een computer Pen.4 te zetten en moest toen de bios update.is het van Pen.3 naar Pen.3 moet dit geen probleem zijn mits de ene Master en de andere Slave is ,dit geld ook voor een Pen.4\r\nSuc6 Frans S.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...