Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2007 Delen Geplaatst: 1 maart 2007 Ik heb gisteren gratis een 40 GB harddisk gekregen, moest hem eerst backuppen voor iemand, maar als hij in me computer zit, wil ie Windows XP opstarten (dat erop staat).\r\nEr komt dan eerst heel snel zo\'n witte balk, wat gewoon normaal is, daarna begint er de hele tijd een wit streepje te knipperen, (daar zo linksboven). Dus mijn vraag is, is het boot-systeem kapot, of is de hele harddisk kapot? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2007 Als je de schijf moet backuppen, sluit hem dan aan als SLAVE.\n \nDus als 2e harde schijf, en je systeem gewoon laten opstarten vanaf je eigen (1e) harde schijf.\n \nZomaar je pc laten booten vanaf die schijf zal vaak fout gaan i.v.m. andere hardware in je systeem. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2007 [QUOTE=Carlo;298546]Ik heb gisteren gratis een 40 GB harddisk gekregen, moest hem eerst backuppen voor iemand, maar als hij in me computer zit, wil ie Windows XP opstarten (dat erop staat).\r\nEr komt dan eerst heel snel zo\'n witte balk, wat gewoon normaal is, daarna begint er de hele tijd een wit streepje te knipperen, (daar zo linksboven). Dus mijn vraag is, is het boot-systeem kapot, of is de hele harddisk kapot?[/QUOTE]\r\n\r\nkapot zal het niet zijn maar komt de schijf uit een zelfde computer ,ik bedoel dan pen.3 of 4 ,want daar zit het in die hebben namelijk een verschil van bios.ik heb met zo\'n zelfde probleem gezeten ,door de HD van een Pen.3 naar een computer Pen.4 te zetten en moest toen de bios update.is het van Pen.3 naar Pen.3 moet dit geen probleem zijn mits de ene Master en de andere Slave is ,dit geld ook voor een Pen.4\r\nSuc6 Frans S. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 6 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2007 Er zullen sowieso verkeerde drivers op die schijf zitten en dat geeft in ieder geval als je hem als \"master\" zet, gedonder. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen