Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2007 Delen Geplaatst: 28 februari 2007 Hallo,\r\n\r\nIk ben eigenlijk op zoek naar een nieuwe voeding. (de oude is niet meer..)\r\nIk ben wel op zoek naar eentje met een \"modulaire aansluiting, dan heb ik in ieder geval niet te veel kabels in mijn kast.\r\n\r\nS-Ata heb ik niet nodig, maar het liefst wel meer dan 500w, (450 mogelijk)\r\nMisschien een beetje overdreven, maar goed.\r\n\r\nMaar er zijn zo ontzettend veel merken waar je uit kunt kiezen, een paar die ik interessant vind zijn van, Sunbeam NUUO Series, OCZ Modstream of misschien de Coolermaster iGreen, welliswaar is de Coolermaster niet modulair maar toch.\r\n\r\nHij moet tevens niet te veek kosten, dat is ook het probleem, rond de 50-60euro vind ik een mooi bedrag, ik heb keuze zat, maar ben benieuwd naar ervaringen en dergelijke.\r\n\r\nEr zijn gewoon teveel keuze\'s.\r\n\r\nAlvast bedankt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2007 Zijn er dan modulaire voedingen voor 50 a 60 euro? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2007 De OCZ ModStream OCZ52012U (520W) lijkt me de beste keuze. Gaat iets boven budget, maar is z\'n geld dubbel en dwars waard.\r\n[url]http://tweakers.net/pricewatch/104520/[/url]\r\n[url]http://www.ocztechnology.com/products/power_management/ocz_modstream_power_supply[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2007 [QUOTE=Black Eagle;298474]Zijn er dan modulaire voedingen voor 50 a 60 euro?[/QUOTE]Ja hoor, bijv. de LeviCom X-Alien (450W) bij [url]www.FreezingHardware.nl[/url] . Niet eens zo\'n slechte. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2007 Met wat voor een merk kun je ocz vergelijken obi-wan-kenobi? En in welke klasse zit de voeding dan c,b,ba of a? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2007 OCZ voedingen worden bij gerenommeerde reviewers als Tom\'s Hardware gebruikt bij de testopstellingen bij benchmarks en overclocking. Dat zegt wel genoeg over het merk. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2007 Thanks voor de info obi. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen