Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2007 Delen Geplaatst: 28 februari 2007 Elke keer als ik de pc opstart, krijg ik een JIT-fout.\r\nDeze melding krijg ik:\r\n\r\n************** JIT-foutopsporing **************\r\nAls u JIT-foutopsporing wilt inschakelen, moet in het configuratiebestand voor deze\r\ntoepassing of computer (machine.config) de waarde\r\njitDebugging in het gedeelte system.windows.forms zijn ingesteld.\r\nDe toepassing moet ook zijn gecompileerd terwijl foutopsporing\r\nwas ingeschakeld.\r\n\r\nBijvoorbeeld:\r\n\r\n\r\n \r\n\r\n\r\nWanneer JIT-foutopsporing is ingeschakeld, worden onverwerkte uitzonderingen\r\nnaar het JIT-foutopsporingsprogramma gestuurd dat op de computer is geregistreerd\r\nen worden niet door dit dialoogvenster verwerkt.\r\n\r\n\r\nIk weet dus niet waar ik moet zijn op de pc om dit op te lossen.\r\nWie weet hoe ik dit moet oplossen?:( Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2007 Ik vermoed dat het één van die (nutteloze) berichten is die ik in Internet Explorer altijd meteen uitschakel [foutopsporing; gebruikersvriendelijke foutberichten .... 2 of 3 of 4 regels (ont)vinken]; daarna lekker rustig. Zit bij Eigenschappen van IE, \"geavanceerd\". Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2007 Nee, Heeft te maken met M$.Dotnet.Framework\r\nKunt hem deïnstalleren via Software. ( Wel ff een vinkje zetten bij ook alle updates tonen)\r\nDan via M$-site opnieuw downloaden en installeren.\r\nEven alleen een upgrade doen naar Dotnet v2 wil wel eens helpen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2007 Zal het niet zijn, want Dotnet.Framework staat niet in de lijst met software Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2007 [QUOTE=Upgraded;298601]Zal het niet zijn, want Dotnet.Framework staat niet in de lijst met software[/QUOTE]\r\nHaast onvoorstelbaar dat niet iets van \"dotnet\" aan boord zit. Ik zou eens de opties van Verkenner zetten op ALLE bestanden tonen en NIETS verbergen. Daarna zoek-actie, alle schijven/partities naar bestanden waarvan in de naam het woord \"dotnet\" voorkomt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2007 Gevonden, probleem opgelost! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2007 Kan onderdeel zijn van een ander software pakketje. Schijnt dat het zelfs geïnstalleerd wordt via Ati Catalyst driver-setup.\r\nMisschien kun je bij M$ de laatste versie downloaden en installeren en daarmee de foutmelding uit de wereld helpen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen