Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2007 Delen Geplaatst: 28 februari 2007 Wanneer ik een tijdje muziek luister (meestal na ongeveer 3 kwartier) valt me geluid weg\r\nAls ik dan de boxen op zijn hardste volume zet dan hoor ik de muziek nog maar heel zacht\r\nDe enigste optie die ik weet is de computer herstarten\r\nnatuurlijk is dat niet normaal en wil ik graag vragen hoe dit kan gebeuren en hoe dit op te lossen is ? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2007 Ik denk vooral dat er sommige dingen in je computer te warm worden; met gratis progjes zoals Speedfan, PC Wizard 2006, EverestHOME, kun je wel wat temperaturen zien.\r\n\r\nVerder kan het voorkomen dat de pootjes van een kaart vervuild of licht geoxideerd raken en/of dat de kaart niet met een goed voelbaar klikje diep genoeg is ingestoken. \r\nStroom AF, stekker eruit, kaart enige malen voorzichtig uitnemen en weer terugsteken.\r\n\r\nMisschien heeft je computer een grondige schoonmaakbeurt nodig; is het een toren, dan kun je dat als je het 1x hebt zien doen, makkelijk zelf. Bij een laptop begin ik daar niet aan, maak ik nooit open maar meteen naar de vakman (behalve dat ik periodiek met de punt van een houten cocktailprikkertje weleens geduldig en heel voorzichtig de gaatjes in het metaalgaas openprik waarachter zich een ventilator bevindt) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen