Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2007 Delen Geplaatst: 28 februari 2007 (Is alleen nog maar een image)\r\n\r\n[url]http://i3.photobucket.com/albums/y95/SintLucifer/vista.jpg[/url]\r\n\r\nEy wat vinden jullier ervan? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2007 Ziet er goed uit.\nwaarmee heb je hem gemaakt? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2007 Photoshop moet alleen de knoppen links bovenin veranderen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2007 Die blauwe pijltjes?\nWaarom Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2007 [QUOTE=rajo;298430]Die blauwe pijltjes?\r\nWaarom[/QUOTE]\r\nWaarvoor zou ze je willen gebruiken op een website? Vorige/volgende? Beetje vreemd, want die staan een paar centimeter hoger in het browservenster zelf ook nog een keer.\r\n\r\n\r\n@PC Dream:\r\n\r\nZiet er tof uit, al zou ik [I]Computer > Mijn documenten > PC Dream[/I] veranderen in iets als [I]Home > Pagina > Subpagina[/I]\r\n\r\nVerder ben ik erg benieuwd naar de functies achter de knoppen \'sluiten\', \'maximaliseren\' en \'minimaliseren\' die je rechtsboven hebt staan.\r\n\r\nVoor de rest:\r\n\r\nCool (H) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2007 Ja die moet ik ook nog aanpassen. \n\nNee de knoppen links horen eigenlijk grijs te zijn en pas bij rollover die kleur. \n\nEn ja ff kijken hoe ik dat moet doen met de andere knoppen rechts boven in.\nX word in iedergeval geen probleem denk ik\n\n[quote]\nZiet er tof uit, al zou ik Computer > Mijn documenten > PC Dream veranderen in iets als Home > Pagina > Subpagina[/quote]\nJa dat stond er eigenlijk meer als gewoon opvulling maar zeer leuk idee van Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen