Ga naar inhoud

Vista based website

Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=rajo;298430]Die blauwe pijltjes?\r\nWaarom[/QUOTE]\r\nWaarvoor zou ze je willen gebruiken op een website? Vorige/volgende? Beetje vreemd, want die staan een paar centimeter hoger in het browservenster zelf ook nog een keer.\r\n\r\n\r\n@PC Dream:\r\n\r\nZiet er tof uit, al zou ik [I]Computer > Mijn documenten > PC Dream[/I] veranderen in iets als [I]Home > Pagina > Subpagina[/I]\r\n\r\nVerder ben ik erg benieuwd naar de functies achter de knoppen \'sluiten\', \'maximaliseren\' en \'minimaliseren\' die je rechtsboven hebt staan.\r\n\r\nVoor de rest:\r\n\r\nCool (H)
Link naar reactie
Ja die moet ik ook nog aanpassen. \n\nNee de knoppen links horen eigenlijk grijs te zijn en pas bij rollover die kleur. \n\nEn ja ff kijken hoe ik dat moet doen met de andere knoppen rechts boven in.\nX word in iedergeval geen probleem denk ik\n\n[quote]\nZiet er tof uit, al zou ik Computer > Mijn documenten > PC Dream veranderen in iets als Home > Pagina > Subpagina[/quote]\nJa dat stond er eigenlijk meer als gewoon opvulling maar zeer leuk idee van
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...