Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2007 Delen Geplaatst: 28 februari 2007 Goedendag!\r\n\r\nIk wil graag mijn PC in de huiskamer kunnen afsluiten met mijn Laptop. Nu heb ik het programma\'tje PsShutdown van de PsTools. Alleen werkt het niet! Ik heb een snelkoppeling gemaakt met deze verwijzing:\r\n\r\n\"C:\\Program Files\\PsTools\\psshutdown.exe\" [\\\\medionhk]-k\r\n\r\nWat is hier fout aan? Of moet de PC beneden nog geconfigureerd ervoor worden? \r\n\r\nAlvast bedankt! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2007 Volgens mij moet je Psshutdown ook configuren op je PC zorg wel dat je firewall deze toepassing laat passeren anders werkt het niet\r\n\r\nGr, Soul2Reav Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2007 Verander eens in:\r\n\"C:\\Program Files\\PsTools\\psshutdown.exe\" \\\\medionhk -k\r\n( Dus [ en ] weglaten en een spatie voor -k.\r\nMaar misschien is het handiger om een batchfile te maken:\r\n@PsShutdown \\\\medionhk -k\r\n@exit\r\nen dit op te slaan in de map C:\\Program Files\\PsTools.\r\nDan daar even een snelkoppeling naar maken .\r\nSucces. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2007 Hm je eerste idee Toolman werkte niet...wat bedoel je precies met een batchfile? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2007 Notepad (kladblok) openen.\r\nDe volgende regels kopieëren en plakken:\r\n@PsShutdown \\\\medionhk -k\r\n@exit\r\nHet bestandje opslaan in de map C:\\Program Files\\PsTools als bijv. sluiten.bat.\r\nSnelkoppeling maken op je desktop naar bestandje en dat zou het moeten zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2007 Ik gebruik zelf LAN shutdown is grafisch en je kunt meerder pc\'s uitschakelen of rebooten.\nFreeware : [url=http://lantricks.nl/lanshutdown/]klik[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2007 Ok dit lijkt me inderdaad een handig programmatje...alleen ik krijg niet genoeg rechten zegt hij. Terwijl ik wel als beheerder ingelogd ben! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen