Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2007 Delen Geplaatst: 27 februari 2007 ik heb sinds kort windows xp pro geinstalleerd. Daarvoor had ik Windows 2000 Pro. Het probleem is dat ik niet meer draadloos kan internetten. Mijn router en usb draadloos zijn:\r\nZyair G-1000 (router)\r\nZyair F220 (usb)\r\n\r\nIk heb de drivers van de usb stick geinstalleerd. Windows vind wel de router en kan een verbinding maken, maar de router verzend geen data als ik kijk bij de status van het netwerkapparaat (usb). \r\n\r\nDe tcp/icp instellingen staan goed geconfigureerd volgens de handleiding. Ik heb ook al geprobeerd om via [url]http://192.168.1.1[/url] verbinding te leggen met de router maar tevergeefs. Ook heb ik de router al een keer gereset om de standaardinstellingen te gebruiken maar ook dit is tevergeefs.\r\n\r\nHoe kan ik dit probleem oplossen?\r\n\r\nGr, Soul2Reav Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2007 Hallo,\r\n\r\nben je zeker dat de instelling van de router 192.168.1.1 is? Soms kan het ook 192.168.2.1 zijn. Misschien dat eens proberen?\r\n\r\nGroetjes. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2007 doe eens in een dosbox de opdracht\r\n\r\nipconfig /all\r\n\r\nbij de terug meldign krijg je de dns server en gateway te zien. als het goed is is dat het adres van je router Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen