Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2007 Delen Geplaatst: 27 februari 2007 Ik hoorde laatst van iemand dat er een gratis programma is te downloaden, waarmee je tv kunt kijken, en dan niet alleen NL1, NL2, NL3 enzo maar ook veel buitenlandse zenders. Weet iemand hoe dit programma heet of hoe een soortgelijk programma heet? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2007 bedankt :D\r\n\r\nals er mensen zijn die nog andere sites kennen (zoals waar je ook film1 ofzo kunt kijken) zeg het maar Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2007 [QUOTE=Foo Fighter;298291]Zoeken jongen,want Google en die Startpagina\"s hebben linken.\r\nAls je op je kont blijft wachten,vind je niet wat je zoekt.\r\nIk heb er nog wel een paar,maar mooi niet. \r\nZelf Doen.[/QUOTE]\r\n\r\n:neutral: \r\n\r\nnou ik ben zelf ook aan het zoeken alleen vraag ik gewoon of er mensen zijn die nog meer sites kennen .. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen