Ga naar inhoud

Outlook E. melding van nieuwe mail

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Heb je voor Outlook Expres niet zoiets als bij Ingredimail, dat er een mannetje in beeld kom als er mail is?\n \nGeluid heb ik vrijwel nooit aan staan, vandaar dat een klein popup schermpje op je buroblad wel handig lijkt.\nUiteraard ken ik het envelopje wel naast de klok, maar dat valt niet altijd op.\nMisschien zit het er wel in, maar ik ben niet zo \'uitpluizerig\' van programma\'s.\nIk gebruik versie 6, mag ook wel eens wat anders voor in de plaats komen.\n \nWat ik tot nu toe heb geprobeerd: Firefox en Ingredimail, ze zijn wel leuk en misschien handiger, maar steeds val ik weer terug op Outlook E en Internet E (7)., gek he?\n \nVista heb ik wel, maar nog niet in gemaild, doe ik niet eerder dan ik alle drivers gevonden heb en de partities aangepast.\nDaarna moet ik alles omgooien en komt Vista op de eerste plaats.\nKan nog wel even duren, want het een en ander vind ik ook echt nog niet makkelijker, dat is wel een kwestie van wennen, maar toch.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...