Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2007 Delen Geplaatst: 27 februari 2007 Ik heb een aantal meerkeuzevragen met checkboxen (keuzevinkjes) gemaakt die mensen zonder veel computerverstand moeten kunnen invullen. Als ik mijn bestand open, dan komt ALTIJD de ontwerpmodus, terwijl ik wil dat hij automatisch opent met daarbij de ontwerpmodus al is afgesloten (in de ontwerpmodus kun je namelijk geen vinkjes aanklikken). Ik heb al uren geprobeerd, ik hoop dat iemand mij kan helpen!\r\n\r\nGr Simon de Haan Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2007 Je moet je document beveiligen in de ontwerpmodus staat een hangslotje\ndat moet je aanklikken dan is je document beschermt en kan je de checkboxjes gebruiken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2007 oke, het is bijna helemaal wat ik bedoel, maar ik heb namelijk ook een paar open vragen ertussen staan, en als je het document beveiligd, dan kun je zelf niks meer typen. Waarschijnlijk wil ik dus iets dat helemaal niet kan?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2007 In de werkbalk formulieren zit ook een knop waarmee je tekstvakken kan neerzetten in je document die worden niet geblokkeerd Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2007 heel erg bedankt!\r\n\r\nGr Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2007 graag gedaan Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2007 Alsnog. Ik maak eerst de textvakken, en daarna sluit ik de ontwerpmodus af. Beveilig ik het document door op het hangslotje te drukken. Daarna sla ik het op. Doet het geweldig, precies zoals ik het wil. Maar als ik het document sluit en daarna opnieuw opstart, krijg ik TOCH weer het document in de ontwerpmodus, en dit kan ik dan niet meer veranderen omdat het beveiligt is. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2007 Het handigste is om het document op te slaan als een sjabloon maar voordat je dat doet maak je eerst het document zoals het bedoeld is dus met lege tekstvlakken.\nDan beveil je het document door op het slotje te drukken haalt de werkbalk formulieren weg door met rechts te klikken in de werkbalk en dan het vinkje weg tehalen voor de werkbalk formulieren. Dan je document opslaan als sjabloon (let op de opslag locatie veranderd ook dus even terug zetten op de map waar het in moet. Dan kan je door dubbelklik op het sjabloon je formulier gebruiken. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2007 hoe sla ik op als een sjabloon, dat wil namelijk niet via bestand opslaan als. Ik heb verzie office 2003. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2007 Jawel onder de balk waar je de bestands naam invoert staat nog een balk die staat als het goed is op *.doc die kan je met het pijltje aan de rechterkant veranderen in document sjabloon Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2007 opgeslagen als sjabloon, opent hij nogsteeds in de ontwerpmodus, Ook als ik het document opgeslagen heb met ontwerpmodus afgesloten en document beveiligd. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2007 Kan je eens een schermafbeelding plaatsen dit doe je door ctrl links en dan printscreen tegelijk in te drukken dan plakken in paint en als bijlage toe voegen in je bericht. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen