Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2007 Delen Geplaatst: 27 februari 2007 Als dat hier zo lees dan komt er in 2009 alweer een opvolger voor Windows Vista\nBegint dan de ellende opnieuw met software en hardware?\nIk blijf dus zolang Windows XP maar trouw:D \n[URL]http://vista.blorge.com/2007/02/19/microsoft-vista-could-have-been-better-a-replacement-will-come-in-2009/[/URL] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2007 Je hebt alleen maar last van de ellende als je zo nodig vooraan moet lopen met de nieuwste ontwikkelingen ,en ook nog eens geld teveel hebt.\nNormale mensen hebben de problemen helemaal niet. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2007 A eerst zien of vienna in 2009 komt (vista zou ook eerder klaar zijn) en animal wat bedoel je met normale mensen hebben de problemen helemaal niet, zelf xp is niet probleem vrij. Om nou meteen tezeggen dat mensen die de nieuwste hard en software hebben niet normaal zijn? (ps ik wil je niet aanvallen of zo, maar verklaar je eens nader) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2007 Ik draai al jaren voor microsoft en anderen beta programs , waarom ben ik dan niet normaal? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2007 Ik snap het ook al niet , ik wacht op zijn uitleg? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2007 normale mensen bestaan niet.\r\niedereen heeft zijn eigenaardigheden.\r\ndus in zekere zin is iedereen gek :-D Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2007 De meeste (normale) mensen hebben helemaal niet de behoefte om altijd voorraan te lopen met de nieuwste soft en hardware.\nJe hebt dan ook een stuk minder problemen.\nNiet alle upgrade\'s of hogere versie\'s van prg\'s zijn altijd beter.\nDat zul je zelf toch ook wel eens gemerkt hebben.\nAls je besturing\'ssysteem doet wat het moet doen en wat je er van verwacht ,waarom zouw je dan metteen als er wat anders uitkomt daar toe over gaan.\nJe kunt net zo goed wachten tot je ook aan een nieuwe pc toe bent ,dan heb je meestal ook metteen het nieuwste besturing\'s systeem.\nEn of ik nu tekst verwerk ,internet ,video monteer of wat dan ook ,als dat met vista ,xp of win 2000 op de achtergrond is maakt helemaal niks uit. Mischien is win 2000 dan nog wel het beste. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2007 Maar als je direct x 10 games iin vol ornaat wil gebruiken heb je vista nodig. Ik draai nu met vista en heb niet meer problemen dan dat ik met xp prof. had. En heb je er misschien wel eens aan gedacht dat mensen graag gewoon het nieuwste willen hebben, om dat te zeggen dat ze niet normaal zijn vind ik niet netjes. Dus als iemand bijvoorbeeld een opvolging van een spel haald bv c& c 3 is die in jouw ogen al niet normaal meer. En dus iedereen met een quadproc of een x-fi kaart of een 8800 videokaart is dus ook niet meer normaal???? Ik denk dat je dan zo \'n beetje het halve forem voor gek verklaard hebt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2007 Ik heb geen spelletjes ,en ik verklaar niemand voor gek. Er zijn nog steeds andere dingen die je met je pc kunt doen.Die spelletjes waar jij het over hebt waren er vast eerder als vista ,dus daar heb je vista dan ook niet voor nodig.\nIeder moet zelf weten wat hij doet ,dat is met alles zo.\nMaar je kunt ook best tevreden zijn met een pc waar niet het nieuwste van het nieuwste op draait .\nEn ik reageer op het bericht van deze topic starter ,die ziet die nieuwigheid ook nog niet zitten ,omdat het voorlopig erg veel ellende met zich mee brengt.\nLees de diverse stukken maar eens van mensen die weer van vista vanaf willen en die terug naar xp willen . Dit gebeurt met alle mogelijke prg,s .Met zoekt te snel een update of nieuwere versie ,en heeft er dan later spijt van en weet niet meer hoe terug te komen.\nAls je prg\'s doen wat ze moeten doen ,waarom zouw je dan updaten.\nEn iets normaal of abnormaal vinden heeft ook helemaal niks met onbeschoft te maken. Als iemand iedere keer als er een nieuwe auto uit komt deze koopt ,dan vinden de meeste mensen dit ook abnormaal ,maar dat vinden is nog steeds niet onbeschoft. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2007 Nee ik bedoel de direct x 10 games die nu binnen kort gaan uitkomen, om die in vol ornaat te draaien. Want die gaan zeer waarschijnlijk draaien met direct x 10 bv de opvolger van farcry. En ik dacht al wel dat je geen spellen speelde, want vista is voor gamers in comb. met direct x 10 en direct x 10 kaarten. Maar ook wat je zegt over het laatste betreffende de auto, dit zegt meer over de zieligheid van de personen dan over de persoon die de auto koopt. Wat betreft vista bij mij loopt die niet slechter als xp prof. En ik gebruik mijn pc ook voor muziek office enz. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2007 [quote]De meeste (normale) mensen hebben helemaal niet de behoefte om altijd voorraan te lopen met de nieuwste soft en hardware.[/quote] Animal bedoelt volgens mij met \"normale\" mensen, de doorsnee mens.... hij geeft helemaal geen kwalifikatie over het verstandelijk vermogen van die mensen..... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2007 Inderdaat ,zo is dat.(Y) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2007 Een iets neutraler antwoord was van hem iets logischer geweest, je kunt het op 2 manieren opvatten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2007 Je niet metteen aangevallen voelen is ook een mogelijkheid. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2007 Ik voel me niet aangevallen en het is ook niet persoonlijk tegen jou bedoeld. Maar als mensen het woord of omschrijving normale mensen gaan gebruiken kan je dit tweeledig opvatten zoals ik het zeg en zoals jij het zegt. Nogmaals even goede vrienden, maar hierin verschillen we van mening. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2007 Geschreven woorden komen soms harder aan dan wanneer iemand het face-to-face tegen je zegt... je ziet er dan een gezichtsuitdrukking bij en begrijpt dat iemand het niet kwaad bedoelt, alleen een beetje onhandig zijn woorden kiest. Wat ook nog verschil maakt.... ik ben een Groningse... als ik zeg: \"Dat mag wel...\" bedoel ik eigenlijk: \"Nou , heel graag\", terwijl het klinkt als... \"Nou ja... als gunst aan jou vind ik het wel goed....\" Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 1 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 1 maart 2007 Ik snap wat je bedoeld. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2007 Winehq gaat proberen na de release van WINE 1.0 om DX10 te ondersteunen en zo DX10 games te laten werken op Win XP maar ook *nix platformen.\n\nOver Vienna (tot voorkort nog Blackcomb genaamd) is niet veel bekend. Enkel dat MS hem tegen 2009 wil releasen. Maar Vista stond ook eerst gepland voor 2003 tot men besliste van een interim versie (eerst Neptune en daarna Whistler (XP)) te releasen. Daarna werd Longhorn (Vista) achteruitgezet naar eind 2004/half 2005. Na een hoop problemen en het schrappen van de belangrijkste verbeteringen werd het eind 2006 om dan toch begin 2007 gereleased te worden.\n\nVienna zou mogelijk trouwens een volledige breuk zijn met het verleden. Een nieuwe micro kernel, modulair opgebouwd, nieuwe user interface zonder start/taakbalk en geen compatibeliteit met oudere Win32/Win64 meer. En als dit waar is kan dit een grote dobber zijn, maar misschien ook de start van een nieuwe, stabiele en performante Windows want de huidige versie is nog altijd gebasseerd op principes uit de jaren 80 en 90. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2007 Ik lees het al, niets veranderd. \r\nMaar wat zijn nou normale mensen, wat voor de een normaal is, is voor de naders abnormaal.\r\n\r\n\"Winehq gaat proberen na de release van WINE 1.0 om DX10 te ondersteunen en zo DX10 games te laten werken op Win XP maar ook *nix platformen.\"\r\nIk snap niet wat je bedoelt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2007 Winehq is een groep die een stukje software maakt onder de naam WINE. WINE is bedoeld om Windows programmas te draaien op andere platformen zoals Linux en Mac OS zonder dat je Windows moet installeren. Zij hebben laten weten dat zij na de release van versie 1.0 gaan beginnen om ook DX10 beschikbaar te maken voor deze platformen. WINE draait ook onder Windows (vooral dan om zaken te testen) en kan dan dus ook onder XP ondersteuning gaan bieden voor DX10 waardoor de nood aan Vista voor het spelen van DX10 games ook weer zou verminderen.\n\nOp dit moment is het eerst wel nog wachten op versie 1.0 . Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen