Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2007 Delen Geplaatst: 27 februari 2007 Voor mensen die me misschien nog kennen. Ik was Sannie, maar kon niet meer op mijn account :neutral: \r\nMaargoed, waar het om gaat is het volgende. Ik wil graag jullie reacties horen op het volgende systeem.\r\n\r\nDoel: \r\nDagelijkse dingen zoals Office, maar ook het draaien van games van nu en in de toekomst.\r\n\r\nBehuizing: Xgear (Zwarte Kast met blauwe verlichting, 3 coolers en 1 USB\r\nSlot)\r\nMoederbord: Elitegroup Extreme KV2 Via K8T800 Pro \r\nProccessor: AMD Athlon x64 3800+ (Zalman c900-u of 700-u koeler)\r\nVideo Kaart: Nvidia XFX Geforce 6800 GT 256MB GDDR3 (8x AGP)\r\nHarde Schijf: Seagate 250 GB SATA 16 MB Cache\r\nGeheugen: Dane Elec 2 GB DDR-Ram 400 MHZ (Dual-Channel)\r\nGeluidskaart: Soundblaster Audigy 5.1\r\nDVD-Brander: Samsung SH-S183A 18x (Dual-layer, SATA, Zwart)\r\n\r\nMonitor: 19\'\' Inch LCD SyncMaster 940BF (2ms)\r\nBoxen: US Blaster 5.1 Digital Home Theatre System\r\n\r\nEn dat gaat me 700 euro kosten. \r\nBrandt er maar op los. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2007 sorry, vrij weinig verstand van.\r\nwat ik wel weet:\r\ndie Video Kaart: Nvidia XFX Geforce 6800 GT 256MB GDDR3 (8x AGP)\r\nis goed, want die zit er hier ook in en ik kan lekker gamen.\r\nGrtz, Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2007 Dit is tweedehands neem ik aan? 6800GT is een redelijke kaart, maar snellere AGP-kaarten van nu zijn de 7600GT (wat sneller) en de X1950Pro (veel sneller).\r\n\r\nVolgens mij kan er wel 100 euro van de prijs af. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2007 Yup, 2e hands.\r\nHmm, dat vroeg ik hem ook al. Hij deed het liever niet, omdat hij de kassabonnetjes er nog bij heeft en omdat er nog garantie op de onderdelen zit. Ik weet dat een X1950 Pro een stuk sneller is. Als ik die er later bij een upgrade misschien eventueel inzet, dan vormt de rest geen bottleneck of kan iets anders complicaties opgeven? Misschien een andere voeding, omdat er nu gewoon de standaard 400Watt Voeding van X-Gear inzit.\r\n\r\n@koosie:\r\n\r\nBen ik wel benieuwd welke games je speelt en met welke instellingen je daar welke fps haalt.\r\n\r\nBedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2007 [QUOTE=hotdog;298123]Als ik die er later bij een upgrade misschien eventueel inzet, dan vormt de rest geen bottleneck of kan iets anders complicaties opgeven? Misschien een andere voeding, omdat er nu gewoon de standaard 400Watt Voeding van X-Gear inzit.\r\n[/QUOTE]Processor en geheugen zijn prima voor een X1950Pro, geen bottlenecks. Die voeding kan wel problemen geven, want X-Gear voedingen zijn doorgaans bagger. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2007 Ik denk dat ik dan gewoon nog even zo beter door kan gaan. Met wat mindere settings moeten nieuwe spellen wel lukken. Lijkt me dat ik beter bij een upgrade voor een DX 10 kaart kan gaan. I.v.m spellen die daar later op worden uitgebracht. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2007 [QUOTE=hotdog;298157]Lijkt me dat ik beter bij een upgrade voor een DX 10 kaart kan gaan[/QUOTE]Ik denk niet dat er nog (interessante) DX10 kaarten met een AGP-interface gemaakt gaan worden, dus DX9 is voor dit systeem het eindstation. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2007 Worden DX 10 kaarten niet meer met een AGP-Interface gemaakt dan?\r\nDus dat wordt PCI-e? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen