Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2007 Delen Geplaatst: 27 februari 2007 Beste lezer,\r\n\r\nIk heb een SD kaart uit mijn digitale camera die ik in mijn computer kan doen.\r\nAlleen mijn laptop pakt hem niet. Moet ik mijn driver opnieuw installeren ?\r\n\r\nalvast bedankt Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2007 [quote=joost87;298074]Beste lezer,\n \nIk heb een SD kaart uit mijn digitale camera die ik in mijn computer kan doen.\nAlleen mijn laptop pakt hem niet. Moet ik mijn driver opnieuw installeren ?\n \nalvast bedankt[/quote]\nVersta je onder je computer de laptop?\n \nAls de reader geinstalleerd is, gaat meestal automatisch, maar er kan ook een probleem zijn natuurlijk.\nKijk eens in apparaatbeheer of hij erbij staat zonder uitroepteken of kruis.\nMeestal bij Schijfstations.\nAls hij daar niet staat is dat de oorzaak.\n \nMaarrrr...... het kan ook zijn dat je kaartje niet gelezen wordt door de reader en dan heb je een ander probleem.\nDat had ik nl. ook, tijd geleden enkele nieuwe Medion readers gekocht, waren niet duur.\nBlijken een paar kaartjes niet te worden gelezen.\nBen je mooi klaar mee, kon ik alsnog een andere reader kopen die ze wel kanlezen.\n \nNeem aan dat er ook een ander model in je reader kan, heb je die toevallig om te proberen?\n \nMisschien kun je hier iets mee. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2007 [quote=joost87;298074]Beste lezer,\n \nIk heb een SD kaart uit mijn digitale camera die ik in mijn computer kan doen.\nAlleen mijn laptop pakt hem niet. Moet ik mijn driver opnieuw installeren ?\n \nalvast bedankt[/quote]\n \nKijk eens bij Apparaatbeheer of hij wel geinstalleerd staat, de reader, en of er geen uitroepteken of kruis bij staat.\n \nAls dat goed is, moet hij gelijk beeld geven, als kaartje erin gedrukt wordt. (uiteraard wel op de goede manier, bij verschillende openingen boven elkaar moet \'meestal\' de onderste kaart met de contacten naar boven gericht zijn.)\n \nOok een ander model geprobeerd (moet je dan wel toevallig hebben natuurlijk.\nAls die het wel doet, weet je dat hij in iedergeval is geinstalleerd en werkt.\n \nHet kan ook zijn dat je kaartje net niet gelezen kan worden, door het merk/type.\nHeb ik hier ook gehad met een externe reader, die wilde een bepaalde CF kaart niet lezen.\nKon ik nog alsnog een andere reader kopen, toen werkte het gelijk. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen