Ga naar inhoud

PC klaar voor vista?

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb zonet het windows hulpprogrammatje laten lopen of mijn pc klaar is en dit is 1 van de meldingen:\n\n\nModel: Patin Couffin engine \nFabrikant: VSO Software \nActie vereist: Er zijn geen compatibiliteitsgegevens voor dit apparaat beschikbaar. Ga voor meer informatie naar de website van de fabrikant, ga naar Windows Marketplace of neem contact op met uw verkoper. \n\nWat houdt dat in die Patin Couffin Engine? En heb ik dit nodig?\n\n\nEn ook:\n\nProgramma: IncrediMail Xe \nLeverancier: IncrediMail, Ltd. \nVersie: 5.2.5.2598 \nActie vereist: Dit programma heeft mogelijk kleine compatibiliteitsproblemen na het uitvoeren van een upgrade naar Windows Vista. Ga voor meer informatie naar de website van de fabrikant. \n\nWil dit zeggen dat mijn Incmail niet zal werken op vista?\n\nAlvast Bedankt!
Link naar reactie
[url]http://www.google.nl/search?q=Patin+Couffin+engine+&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a[/url]\n\nVolgens mij heeft et iets met blindwrite te maken. Week niet zeker.\n\nIncredimail heeft mogelijke conflicten, dus het hoeft niet.\n\nJe kunt het gewoon proberen, mocht het niet werken dan weet je het dus zeker :p:p.\n\nHeb ook vista, en 2 webcams 1 van logitech een nieuwe van trust (allebij wel goedkoop dus geen superdingen). Vista zegt dat ze beide niet werken, maar als ik msn aanzet een videoconversatie wil doen, dan ziet ie beide webcams gewoon en werken ook gewoon. Alleen de software die erbij zat werkt niet.
Link naar reactie
Om te kopieren gebruik ik Nero, Appolo DVD copy, DVD shrink, Amazon DVD shrinker en DVD43... Ik kan dan maar best controleren of dat bij een van die programma\'s hoort... \n\nBedankt voor de reacties! Ik ga hem dan toch maar nemen, maar volgens mij is het toch mogelijk om VISTA langs XP te installeren zodat ik op het begin kan kiezen welke en dat ik (indien nodig) gewoon vista kan verwijderen en verder gaan met XP...\n\nedit: Heb net gevonden dat VSO bij appolo DVD copy hoort... Eentje van de weinig gebruiken dus kan geen kwaad...
Link naar reactie
Blijkbaar zou ik beter eerst een betere videokaart halen (512Mb) maar nu wou ik toch eens een klein kansje wagen... Al meteen deze melding:\n\n[quote]This computer is not compliant with the Advanced Configuration and Power Interface (ACPI) standard. Windows must be installed onto a computer that supports ACPI. Contact your computer manufacturer for a BIOS update or install Windows on an ACPI-compliant computer. [/quote]\n\nHeb mijn Bios geupdate versie 1.30 (laatste dat ik vond) maar het werkt nog niet... \nMoederbord: Asrock P4i65G... Wil dit zeggen dat ik Vista nooit zal kunnen draaien met dit moederbord of heb ik gewoon niet de laatste nieuwe update gedaan?.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...