Anoniem2 Geplaatst: 26 februari 2007 Delen Geplaatst: 26 februari 2007 Bij het installeren van nero 7 ( de nieuwste versie die compatilble is met vista) krijg ik als de installatiewizard al een tijdje bezig is en de groene balk voor het initialiseren op ongeveer 80% zit de volgede foutmelding|:\r\n\r\nEr verschijnt eerst een popupvensterje waarin wordt medegedeeld :\r\n\r\nwindows installer werkt niet meer \r\n\r\ner gaat dan een balkje lopen die een oplossing voor het probleem probeert te vinden maar deze wordt niet gevonden. Het enige dat je kan doen is op programma afsluiten drukken.\r\n\r\nHierna verschijnt er een vester met een \'Internal error\':\r\n\r\nCustom Action DLL crashed on last call in function\r\n\'\'NeroAg_UnregisterComEx\'\' The installer must now exit\r\nCrashtread ID 4268\r\nCurrenttread ID 5572\r\n\r\nen het enige wat je kan doen is \"OK\" drukken.\r\n\r\nDe groene balk van de installatie wizard loopt verder en gaat naar 100% waarna verschijnt dat de installatie niet goed voltooid is en het programma dus niet werkt. Om de fouten te herstellen moet ik de installatie nog een keer uitvoeren maar dit gaat dan ook weer mis waardoor ik nero ook niet meer kan verwijderen.\r\n\r\nWeet iemand en oplossing of heeft iemand een suggestie die tot de oplossing kan leiden?\r\nAlvast bedankt \r\n\r\nExtra info:\r\n\r\nDe bestanden worden wel naar de schijf geschreven en Nero 7 komt ook bij software te staan in het configuratiescherm.\r\n\r\nNero 7 is niet meer te verwijderen (niet via installatie wizard en ook niet via verwijderen in configuratiescherm), omdat bij het verwijderen dezelfde foutmelding optreedt.\r\n\r\nOok via de genereal cleaner van Nero die wordt aangeboden op de officiele site is Nero niet te verwijderen, maar hierbij treedt een ander probleem op. Er verschijnt een zelfde soort popup als hierboven maar dit keer met \"Microsoft register server werkt niet meer\" Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 14 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 14 maart 2007 Ja ik weet het lastig......... Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2007 Misschien heb je meer dan 1 branderprog geïnstalleerd; dat geeft [b]wel eens[/b] rare fouten. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 15 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 15 maart 2007 [QUOTE=hj1;301725]Ja ik weet het lastig.........[/QUOTE]Als je nou niets zinnigs te melden hebt, meld het dan niet! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2008 Dan zal het dat misschien zijn ?\r\nVista heeft al een brandprograma voor re-writeble Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 juli 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 juli 2008 [quote=plt61;400060]Dan zal het dat misschien zijn ?\nVista heeft al een brandprograma voor re-writeble[/quote]\npssst , kijk eens naar de datum .;) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2008 Voor oplossing ga naar:\r\n[url]http://www.nero.com/eng/support-faq-cs.html?s=sub&t=Installation[/url]\r\nSelecteer hier in de FAQ lijst : I\'m having problems when installing Nero7 on my\r\nWindows Vista.\r\nVervolgens zie je de werkende procedure om Nero7 goed geinstalleerd te krijgen.\r\nIn het kort:\r\ndownload laatste Nero7 versie en Nero register cleaner programma.\r\nUninstall huidige versie van je systeem.\r\nTrek je niets aan van foutmelding en incomplete uninstall.\r\nrestart computer\r\nrun register clean programma.\r\nrestart compter.\r\ninstalleer laatste (gedownloade) Nero 7 versie.\r\nDus NIET je eigen Nero 7 installatie CD gebruiken !\r\nTijdens installatie serial number van je originele gekochte versie intikken\r\nwanneer installatie-programma daarom vraagt.\r\nBij mij werkt dit nu goed.\r\nSucces !!!\r\n\r\nAndré Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2008 [quote=AndréK;425831]Voor oplossing ga naar:\n[URL]http://www.nero.com/eng/support-faq-cs.html?s=sub&t=Installation[/URL]\nAndré[/quote]\nnog zo\'n gogemerd .:rolleyes: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 november 2008 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2008 Tja tjoekske,\r\nLezen is moeilijk.... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen