Anoniem2 Geplaatst: 26 februari 2007 Delen Geplaatst: 26 februari 2007 Beste mensen,\r\n\r\nIk vermoed dat deze vraag al wel eens eerder is gesteld maar ik heb eigenlijk geen idee op welke trefwoorden ik moet gaan zoek.\r\nIk had problemen met een van mijn xp pc\'s. Xp wilde niet meer booten. Nu heb ik de harde schijf in mijn testpc (xp pro) gehangen om er data van te back uppen. Dat gaat allemaal goed voor de acounts zonder wachtwoord in mijn acount kan ik echter niet in omdat die beveiligd was met een wachtwoord. Hoe kan ik dit omzeilen? Ik heb al een acount met de zelfde naam en wachtwoord aangemaakt maar daarmee lukt het ook niet.\r\nKan ik er via windows xp via een omweg nog inkomen of moet ik mijn heil zoeken in een linux live cd? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2007 Sommige dingen lukken met een Linux live-CD en het lijkt me de moeite van het proberen waard omdat de methode heel veilig is. Data opsporen, zo mogelijk zichtbaar maken en in een CD branden. Wel de hopelijk aanwezige optie gebruiken: verborgen bestanden tonen, want wat je niet ziet dat krijg je ook niet. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen