Anoniem2 Geplaatst: 26 februari 2007 Delen Geplaatst: 26 februari 2007 Binnenkomende post van vaste mailers komen in een eigen In-map. gister nog een ouder bericht nog eens gelezen. Maar nu ben ik heel die map kwijt. Hoe vind ik die terug? ik heb wel eens gelezen dat je kwijtgeraakte mappen terug kunt vinden,maar weet niet hoe.\r\nDoky Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2007 En wat voor mailprogramma gebruik je Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2007 ik gebruik outlook express en werk met XP Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2007 de map is terecht. ik heb hem gevonden doordat ik de persoon wiens map het was verzocht heb me een mailtje te sturen.en te zien waar dit terecht kwam.\r\nHeel raar, het kwam in z\'n eigen map.alleen stond die onzichtbaar als submap in een andere map.Met slepen hem weer op z\'n plaats gezet.\r\nIk blijf het wel raar vinden dat de zoekfunctie op de pc hem niet kon vinden. Want ik had de naam van de map goed ingevuld.\r\nDoky Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2007 Het kan zijn dat de map verborgen was en dan vind de pc hem wel maar je ziet hem niet.\nBlij dat het opgelost is. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen