Anoniem2 Geplaatst: 26 februari 2007 Delen Geplaatst: 26 februari 2007 hallo beste forum lezers\r\n\r\nik heb een probleem met incredimail om er een hotmail adres aan toe te voegen. \r\n\r\nik zelf gebruik het programma al bijna 4 jaar en ik heb nergens problemen mee. \r\nmaar nu wilde ik op een laptop van een vriend en op de nieuwe pc van mijn vader ook incredimail installeren en hun hotmail adres toevoegen. \r\nmaar hoe dan ook hij wil met geen mogelijkheid de mail binnenhalen. \r\nhij geeft dan een error 503 aan of hij zegt :Microsoft now requires that you sign up for its POP3 service in order to access Hotmail via IncrediMail. \r\nwat ze daar nu mee bedoelen snap ik dus niet helemaal. \r\nheb alles geprobeerd van de instellingen van hotmail zelf tot alles opnieuw invoeren bij incredimail. \r\nhet leuke is dat toen ik op mijn vaders pc mijn ijgen hotmail email-adres toevoegde dat hij die wel binnenhaalde maar die van mijn vader niet. \r\nik heb mijn vaders e-mail adres in mijn incredimail toegevoegt op m\'n ijgen computer en ook dan wijgert hij hem binnen te halen.\r\ndus dan ligt het probleem toch bij hotmail lijkt mij. \r\nmaar ik kom er met geen mogelijkheid uit. \r\nheb al op verschillende forums gekeken wat met incredimail te maken heeft maar ben nogsteeds geen stap verder gekomen.\r\nkan iemand mij hier mee helpen. \r\nof is iemand bekent met dit probleem en weet je de oplossing dan hoor ik het heel graag. \r\n\r\ngroetjes bianca :( Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2007 Ik heb wel eens gehoord dat het eerst wel kon ,maar tegenwoordig niet meer .\nDus misschien werkt het nog wel met de oudere hotmail adressen en niet meer met de nieuwere adressen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 4 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 4 maart 2007 Alle \'Hotmail-accounts\' aangemaakt na 1 oktober 2004 werken alleen tegen betaling, zie: [url]http://www.incredimail.com/incredimail/help_center/help_article.aspx?article_id=7&lang_id=9&referrer_id=1[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 8 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 8 maart 2007 oke dank je wel voor het antwoord.\r\ndit wist ik dus niet precies.\r\nhad al wel iets gelezen hier en daar maar het was niet echt duidelijk.\r\nnu weet ik in ieders geval dat je nieuwe accounts van hotmail alleen kunt toevoegen door te betalen.\r\nben naar de site geweest van hotpop en daar staat ook het één en ander maar daar ben ik nog niet helemaal over uit.\r\nmaar mocht er iemand zijn die weet hoe je het beveiligde systeem kan omzijlen en toch nieuwe accounts kunt toevoegen aan incredimail dan hoor ik het graag van jullie.\r\nnogmaals heel erg bedankt.\r\n\r\ngroetjes bianca Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen