Anoniem2 Geplaatst: 26 februari 2007 Delen Geplaatst: 26 februari 2007 Ik heb van Abel Telecom een Copperjet 1616 -2p (oranje) gekregen en die werkt \'standalone\' prima maar nu wil ik zoals ik gewend ben, mijn E-Tech router er achter hangen om zo te kunnen internetten maar tevens mijn server te laten draaien. Met mijn IP-adres kwam je dus altijd op mijn server terecht.\r\nIk krijg dit veer mekaar. Instellingen laten zich als admin wel wijzigen in die Copperjet maar om de juiste te vinden lukt mij niet.\r\nWie kan mij stap voor stap dat alles uileggen?\r\nIk wil niet de Copperjet als router gebruiken en ook niet een hub er achter plaatsen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2007 Ik denk dan dat je je poort moet forwarden in je etech router naar de server (tip: geef die server een vast ip adres) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2007 Hallo Xirtam.\n \nWat je moet doen is de modem in bridged mode zetten, hoe je dit doet vind je [URL=\"http://www.breedbandmodems.info/modules/content/index.php?id=61\"]hier[/URL].\n \nGroetjes Erik Rothuis. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen