Anoniem2 Geplaatst: 26 februari 2007 Delen Geplaatst: 26 februari 2007 Vorige computer is gecrashed en ik heb een goedebackup van outlook. Op de nieuwe computer staat outlook 2003. Is er een mogelijkheid om de oude informatie uit outlook in de nieuwe outlook te krijgen. Ik heb de oude schijf eruit gehaald en daar is alles nog toegankelijk.\r\n\r\nGr. Gerco Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2007 Outlook maakt gebruik van een .pst bestand om alle informatie in op te slaan. Je kan dus in je back-up op zoek gaan naar het oude .pst bestand en deze in je nieuwe outlook opnieuw te koppelen via extra/ opties/ tabblad emailinstellingen en dan gegevensbestanden.\r\nDaarna klik je op toeveoegen en ga je opzoek naar het oude .pst bestand. \r\nIn je mappenlijst in outlook (indien je deze niet ziet, op ALT + F1 drukken) zie je de oude .pst bestand toegevoegd staan met, als het goed is je oude informatie. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2007 Wat ik ook doe ik zie geen pst bestand in de oude directorie.\r\n\r\nGr. Gerco Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 5 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2007 vind je het ook niet via start/ zoeken en dan opgeven *.pst, laten zoeken in je oude schijf? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 18 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2007 Nee, ik windt alleen oude backup\'s op deze manier.\r\n\r\nGr. Gerco Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen