Anoniem2 Geplaatst: 26 februari 2007 Delen Geplaatst: 26 februari 2007 Ik heb een Dell 1907FP (flatpanel monitor) en als deze uitstaat maakt deze een heel hoog piepend geluid. Als ik hem dan aanzet is het weg. Hij doet het niet altijd. Is er iemand die ook zo\'n monitor heeft en dit ook ondervind? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2007 Nog Garantie op de monitor? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2007 Ik heb contact gehad met Dell. Ze zeiden dat het een kapotte condensator kon zijn. Misschien krijg ik wel een nieuw beeldscherm. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2007 Mooi dat je probleem opgelost wordt. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2007 Nu maar afwachten of je een nieuwe krijgt. :rolleyes: Ik zeg maar easy as hell, dell en garantie. :mad: Enfin, dit klinkt inderdaad als een condesator met kuren. Heeft de tft een externe voeding?\r\nZoja sluit hem dan eens aan zonder monitor, zoemt hij dan nog steeds?\r\nWaaarschijnlijk houdt het gezoem op als hij even in gebruik is. \r\nMocht je geen nieuwe monitor krijgen dan kun je nog altijd kijken of je bij een onderdelenzaak een gelijkwaardige adaptor kunt kopen, die adaptors zijn vrij standaard. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 28 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 28 februari 2007 Nee deze heeft geen externe voeding. Het zit echt in de monitor. Want ik heb al is lopen luisteren. Ik hoop dat ik een nieuwe krijg:mrgreen: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2007 Heb dezelfde monitor, maar dan wel zonder piep. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen