Anoniem2 Geplaatst: 26 februari 2007 Delen Geplaatst: 26 februari 2007 Ik draai momenteel op Windows Vista Ultimate.\r\n\r\nIk wil nu weer terug naar Windows XP Pro SP2, maar ik kan XP niet installeren. Als ik de cd erin doe kan ik niet op `windows xp installeren` klikken. Ik heb ook al geprobeerd te booten vanaf de cd rom door de computer opnieuw op te starten en de cd erin te laten maar hij weigert te booten vanaf de cd.\r\n\r\nHoe kan ik XP weer installeren onder Vista?\r\n\r\nGr, Soul2Reav Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2007 Hoi, kijk hier eens, of typ \"van vista terug naar xp\" in het zoekvak van Google voor een hele lijst met links.\n\n\n[url]http://www.windowscorner.com/index.php?page=Vista_verwijderen[/url] Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2009 hey! ik heb precies het zelfde probleem en ik kom er maar niet uit ook niet met die site :mad: zou iemand misschien een meer specifieke link kunnen posten voor dit probleem :confused:;-) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen