Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Delen Geplaatst: 25 februari 2007 Pas geleden heb ik een USB wireless receiver met een Xbox360 controller voor de pc aangeschaft bij MediaMarkt.\n \nIk heb 2 pc\'s thuis en op hoofdpc werkt deze wel naar behoren.\nMaar wanneer ik de receiver aansluit op mijn 2e pc (shuttle sn26p, 2gb ram, amd4400+x2, nvidia 7600gs, windows Media center editie SP2) en maakt niet uit of ik de drivers installeer of niet installeer, gelijk is mijn geluid weg bij het insteken van de receiver. \nWeg is ook weer een groot woord, maar het klinkt alsof je een tv zender probeert te ontvangen op je tv, maar hij is nog niet goed afgesteld. (soort gecodeerd)\n \nIk heb al systeemherstel gedaan, Nvidia nforcedrivers herinstalleerd(wat een rotzooi, moet oppassen wat ik installeer anders heb ik zo blauwe schermen te pakken) , Xboxreceiver drivers verwijderd. \nNa het verwijderen van de receiver uit pc en een pc herstart is alles weer normaal. Wanneer geluid weg is werkt de controller wel.\n \nVerder is dit probleem aan de orde bij mijn usb-headset, usb boxen, onboard audio, normale headset met audio jackplug.\nWanneer ik mijn oude logitech duall shock er op aansluit is het probleem niet aan de orde. \nHelaas vind ik de duall shock minder lekker in de hand liggen, vandaar de Xbox360 controller\n \nIk heb met Microsoft contact opgenomen maar werd daar van het kastje naar de muur gestuurd, zodra je daar Xbox in je mond laat vallen dan zeggen ze , meneer u moet Xbox service lijn bellen, bel je die dan zeggen ze meneer wij kunnen hier niets aan doen, klinkt als een Windows probleem, bel je weer Microsoft op wordt je weer doorverwezen naar Xbox afdeling\nDie zeggen daarna doodleuk: meneer het product wat u heeft gekocht is nog niet eens officieel ondersteund door Microsoft omdat het nog niet in Nederland te verkrijgen is. (raar?!)\nIk heb een officiele klacht bij Microsoft gedaan en ik werd terug gebeld maar het antwoord bleef hetzelfde (dat het product niet ondersteund werd)\nMaar wanneer ik op de [URL=\"http://www.microsoft.com/netherlands/hardware/gaming/wxboxcontroller.aspx\"]microsoftsite[/URL] kijk staat de controller er wel doodleuk te koop, maar ga ik naar Xbox website van [URL=\"http://www.xbox.com/nl-NL/hardware/x/xbox360wirelessgamingreceiver/\"]nederland[/URL] dan zie ik niet dat er een TBA staat (To Be Announced) Wel op de [URL=\"http://www.xbox.com/en-US/hardware/x/xbox360wirelessgamingreceiver/\"]US site[/URL]. \nVerder werd er nog moeilijk gedaan over de receiver : reden mijn ontvanger heeft een Microsoft logo en de receiver zou een Xbox Logo moeten hebben.\nZie foto\'s\n \n[ATTACH]10345[/ATTACH]\n[ATTACH]10346[/ATTACH]\n \nToen ik het product kocht stond er op de verpakking designed voor windows Vista & XP\n \nBij elkaar vind ik het maar raar en Microsoft wil niet zijn verantwoording ervoor nemen en ik zit nog steeds met een probleem, heeft er iemand een suggestie hoe ik dit probleem kan oplossen.\n \nAlvast bedankt Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen