Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Delen Geplaatst: 25 februari 2007 [B][/B]hallo allemaal mischien dat iemand van jullie me kan helpen ik heb nou windows vista aan het werk... met een tv kaart met dubbele tuner van hauppauge... nou werkt de kaart als ik tv kijk via nero perfect... maar start ik mediacentre op dan krijg ik maar een paar zenders en de rest werkt niet kan iemand me helpen??? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2007 Het is een dubbele tuner? Weet je zeker dat media center de juiste van de twee pakt en niet de ene met de minste zenders? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2007 ja dubbele tuner een voor op te nemen en tegenlijkertijd tv te kunnen kijken \nalles werkt perfect de drivers zijn goed enzo maar ik kom er niet meer uit... de tv kaart werkt perfect als ik gewoon nero opstart. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2007 Een andere optie is dat niet de juiste beeld standaard pakt. Dat media center PAL pakt en niet NTSC/Secam en tussen PAL en PAL zit ook weer een verschil. \r\nKijk eens wat voor instelling in nero op een optie staat die niet overeenkomt met media center. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen