Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Delen Geplaatst: 25 februari 2007 hallo ben hier nieuw op dit forum en vroeg me af waar ik vista beta kan krijgen ik heb al gezocht bij microsoft maar daar kan je hem niet meer downloaden \r\n\r\n\r\nmvg vincent Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2007 dan nergens meer lijkt me Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2007 Is volgens mij niet meer te downloaden zover ik weet en er zijn geen keys meer te verkrijgen. En vogens mij werken de betaversies of rc1 maar tot ongeveer 1 juni. Misschien als je mazzel heb sommige tijdschriften hebben in het verleden wel eens versie bij hun blad gratis mee gegeven. Je zou naar de boekhandel kunnen gaan en misschien hebben ze nog een oud tijdschrift in hun rek liggen die ze vergeten zijn terug te sturen en zit die daar bij. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2007 Het lijkt me nogal voor de hand liggend dat, zodra een product eenmaal in de winkels ligt, er geen bèta-versies meer te krijgen zijn. De bèta\'s zijn namelijk testversies, en als het eindproduct klaar is, zijn de testversies niet meer nodig. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen