Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Delen Geplaatst: 25 februari 2007 Beste lezers,\r\n\r\nHierbij mijn verzoek om een LEGITIEME product code van Windows Vista 32 bit Home Premium Nederlandse versie.Ik hoop dat iemand mij kan helpen.Deze pc heb ik gekregen van iemand met de software erop. Alleen om te activeren is een product code nodig en in de toekomst voor updates.Om eerlijk te zijn ik kan een nieuwe Vista NIET betalen.\r\n\r\nGraag zsm reacties het liefst met een passende oplossing.\r\nLet wel !! Ik wil deze software behouden en ga niet overstappen op voorgaande versies.\r\n\r\nHELP mij AUB.\r\n\r\nGr.\r\nFerry Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2007 Dat wordt overstappen op een voorgaande versie....:mrgreen: Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2007 Beste Ferry,\r\nVoor dit soort vragen ben je op het verkeerde forum.\r\nHet enige advies dat je hier kunt krijgen is:\r\n1. Flink sparen en alsnog een licentie kopen.\r\n2. Als je een student bent kun je via APS-IT-diensten een licentie kopen voor een luttel bedrag.\r\n3. Via [url]www.surfspot.nl[/url] kun je kijken of je soms op een andere manier goedkoop aan een licentie kunt komen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2007 Die vorige persoon van wie je die pc gekregen hebt heeft die vista er dan niet opgezet? Want dan is het makkelijk even vragen aan die persoon en je hebt die code. Want als je vista instaleerd moet je toch de legitieme code invoeren? Geen stikker op de kast en geen recoverycd of orginele vista cd erbij? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2007 Als je het niet kunt betalen, dan moet je het niet willen. Ik wil ook een Ferrari en kan me die niet veroorloven.\r\n\r\n(voor ingewijden: op die van ctrlaltdelete na :mrgreen:) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2007 [quote=ferry1968;297726]Beste lezers,\n \nHierbij mijn verzoek om een LEGITIEME product code van Windows Vista 32 bit Home Premium Nederlandse versie.Ik hoop dat iemand mij kan helpen.Deze pc heb ik gekregen van iemand met de software erop. Alleen om te activeren is een product code nodig en in de toekomst voor updates.Om eerlijk te zijn ik kan een nieuwe Vista NIET betalen.\n \nGraag zsm reacties het liefst met een passende oplossing.\nLet wel !! Ik wil deze software behouden en ga niet overstappen op voorgaande versies.\n \nHELP mij AUB.\n \nGr.\nFerry[/quote]\n \nAls het een legale versie is zul je het stikkertje op de kast kunnen vinden.:mrgreen: :mrgreen: \nAnders even zeuren bij vorige eigenaar en alles goed opnoteren. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen