Ga naar inhoud

Kabeltjes aansluiten

Aanbevolen berichten

Ik ben bezig de onderdelen van mijn nieuwe pc in mijn nieuwe behuizing te doen. Het nadeel is dat mijn nieuwe behuizing kabeltjes heeft waarvan ik niet weet waar ze moeten in het moederbord. Voor de rest heb ik alles al aangesloten.\r\n\r\nWeet iemand waar ik de volgende kabeltjes aan moet sluiten : \r\n\r\n- 2 kabeltjes vanaf de fan\r\n- 1 blauw-wit kabeltje die lijkt op het kabeltje van de fan (ging per ongeluk los en ik weet niet waar ie vandaan komt)\r\n- 1 kabeltje van de audio-aansluitingen aan de voorkant\r\n- 1 power sw kabeltje\r\n- 1 reset sw kabeltje\r\n- 1 hdd led kabeltje\r\n- 1 kabeltje van de usb-aansluitingen aan de voorkant (heb ik al gevonden bij een andere post)\r\n\r\nAlvast bedankt,;) \r\n\r\nQ
Link naar reactie
Die kan niet op het moederbord worden aangesloten.\n \nDat is een fan die gewoon in het normale stroomcircuit moet worden aangesloten.\n \nBijvoorbeeld tussen de stroom-aansluiting van een CD of DVD speler zetten.\n \nTrek zo\'n stekker van je CD/DVD los, aansluiten op de fan, dan houdt je 1 stekker over en die prik je weer in de CD/DVD.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...