Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Heh? Die extensies zeggen me niet veel, en het is dat ik wéét dat PES voor Pro Evolution Soccer staat, anders zou ik hier echt geen touw aan vast kunnen knopen. Een wat uitgebreider startpost zou wel prettig zijn.\n\nVerder kan ik na een Google-actie zeggen dat B6T een bestandsformaat is dat door BlindWriter 6 wordt aangemaakt, een programma dat CD en DVD images op je harde schijf maakt. Aangezien je zelf geen idee hebt wat voor bestand dat is, en je dus duidelijk die image niet zelf gemaakt hebt (anders had je dat bestand wel kunnen openen met het programma dat ze aangemaakt heeft), concludeer ik dus dat je een ISO van PES6 gedownload hebt, en die nu probeert te gebruiken. Dat betekent dus illegale software, en daar mogen we je hier niet mee helpen, lees de huisregels er maar eens op na.
Link naar reactie
[QUOTE=JohnL;297677]Heh? Die extensies zeggen me niet veel, en het is dat ik wéét dat PES voor Pro Evolution Soccer staat, anders zou ik hier echt geen touw aan vast kunnen knopen. Een wat uitgebreider startpost zou wel prettig zijn.\r\n\r\nVerder kan ik na een Google-actie zeggen dat B6T een bestandsformaat is dat door BlindWriter 6 wordt aangemaakt, een programma dat CD en DVD images op je harde schijf maakt. Aangezien je zelf geen idee hebt wat voor bestand dat is, en je dus duidelijk die image niet zelf gemaakt hebt (anders had je dat bestand wel kunnen openen met het programma dat ze aangemaakt heeft), concludeer ik dus dat je een ISO van PES6 gedownload hebt, en die nu probeert te gebruiken. Dat betekent dus illegale software, en daar mogen we je hier niet mee helpen, lees de huisregels er maar eens op na.[/QUOTE]\r\n\r\nwow :| onderzoek loont
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...