Ga naar inhoud

incredimail

Anoniem2

Aanbevolen berichten

hoi\r\nIk ben Wietske ...en wil graag incredimail op mijn pc.\r\nMaar nu heb ik gehoord dat je er veel virussen door krijgt.\r\nWillen de mensen die dat programma gebruiken er iets over zeggen?\r\nWe hebben pas een nieuwe pc ...en ik zit niet op een virus te wachten.\r\n \r\n vriendelijke groetjes Wietske.\r\n(ps)waar kan ik de oude versie krijgen ....als ik het wil downloaden?:)
Link naar reactie
[QUOTE=wietske;297656]hoi\r\nIk ben Wietske ...en wil graag incredimail op mijn pc.\r\nMaar nu heb ik gehoord dat je er veel virussen door krijgt.\r\nWillen de mensen die dat programma gebruiken er iets over zeggen?\r\nWe hebben pas een nieuwe pc ...en ik zit niet op een virus te wachten.\r\n \r\n vriendelijke groetjes Wietske.\r\n(ps)waar kan ik de oude versie krijgen ....als ik het wil downloaden?:)[/QUOTE]\r\n\r\nzowiezo zit je niet op virussen te wachten, ook niet als de pc ouder is.:mrgreen:\r\nniet alleen en virusscanner is belangrijk maar ook een goede firewall.\r\nen als je wat wil vinden op internet, probeer het eerst eens in de zoekbalk.
Link naar reactie
Deze vraag hoort hier niet ,,hier horen vragen voor de redactie,,deze vraag hoort bij software of bij Email.\n \nMet Incredimail krijg je helemaal niet meer virussen binnen dan met welk ander email prg dan ook.\nEen goede virusscanner scant ook al je binnenkomende mail (ook van incredimail)\nEen fire wall helpt helemaal niet tegen virussen.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Een firewall zorgt er voor dat er geen ongevraagde informatie je pc in of uit gaat.\nHeeft helemaal niks met virussen te maken.\nAls jij iets download waar een virus in zit ,een email ,bestand (muziek of film) zal dat door geen enkele firewall worden tegen gehouden ,want je geeft zelf opdracht om iets binnen te halen. Zo ook met surfen.
Link naar reactie
animal, ik ben bang dat je niet geheel snapt hoe het werkt op internet.\r\nals je geen firewall aan hebt die goed functioneerd ben je een open doel voor elke kwaadwillige hacher die van alles op jouw pc kan installeren zonder dat jij dat ziet.\r\nzo ook trojaanse paarden.\r\nook zijn er trojaanse paarden, die onder het kopje virussen vallen, die binnendringen als je een website opend. ligt er weer aan of de website gehacked is of dat deze van duistere zijde is.\r\ndus wat je hier zegt klopt echt niet, neem dat maar van mij aan.
Link naar reactie
  • 5 maanden later...
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...