Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Delen Geplaatst: 25 februari 2007 hoi\r\nIk ben Wietske ...en wil graag incredimail op mijn pc.\r\nMaar nu heb ik gehoord dat je er veel virussen door krijgt.\r\nWillen de mensen die dat programma gebruiken er iets over zeggen?\r\nWe hebben pas een nieuwe pc ...en ik zit niet op een virus te wachten.\r\n \r\n vriendelijke groetjes Wietske.\r\n(ps)waar kan ik de oude versie krijgen ....als ik het wil downloaden?:) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2007 Met een goede geupdate virusscanner kan je bijna geen virussen krijgen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2007 [QUOTE=wietske;297656]hoi\r\nIk ben Wietske ...en wil graag incredimail op mijn pc.\r\nMaar nu heb ik gehoord dat je er veel virussen door krijgt.\r\nWillen de mensen die dat programma gebruiken er iets over zeggen?\r\nWe hebben pas een nieuwe pc ...en ik zit niet op een virus te wachten.\r\n \r\n vriendelijke groetjes Wietske.\r\n(ps)waar kan ik de oude versie krijgen ....als ik het wil downloaden?:)[/QUOTE]\r\n\r\nzowiezo zit je niet op virussen te wachten, ook niet als de pc ouder is.:mrgreen:\r\nniet alleen en virusscanner is belangrijk maar ook een goede firewall.\r\nen als je wat wil vinden op internet, probeer het eerst eens in de zoekbalk. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2007 Deze vraag hoort hier niet ,,hier horen vragen voor de redactie,,deze vraag hoort bij software of bij Email.\n \nMet Incredimail krijg je helemaal niet meer virussen binnen dan met welk ander email prg dan ook.\nEen goede virusscanner scant ook al je binnenkomende mail (ook van incredimail)\nEen fire wall helpt helemaal niet tegen virussen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2007 Incredimail is prima software, alleen wat traag...\r\nMaar Oké.\r\nDa boeit niet echt veel hoor.\r\nDat merk je bijna niet! Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2007 Is Oke hoor.\r\nDit programma Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2007 [QUOTE=Animal;297748]\r\nEen fire wall helpt helemaal niet tegen virussen.[/QUOTE]\r\n\r\nwel als je aan het surfen bent animal.\r\nzelfs als je alleen al online bent. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2007 Een firewall zorgt er voor dat er geen ongevraagde informatie je pc in of uit gaat.\nHeeft helemaal niks met virussen te maken.\nAls jij iets download waar een virus in zit ,een email ,bestand (muziek of film) zal dat door geen enkele firewall worden tegen gehouden ,want je geeft zelf opdracht om iets binnen te halen. Zo ook met surfen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 3 april 2007 Auteur Delen Geplaatst: 3 april 2007 animal, ik ben bang dat je niet geheel snapt hoe het werkt op internet.\r\nals je geen firewall aan hebt die goed functioneerd ben je een open doel voor elke kwaadwillige hacher die van alles op jouw pc kan installeren zonder dat jij dat ziet.\r\nzo ook trojaanse paarden.\r\nook zijn er trojaanse paarden, die onder het kopje virussen vallen, die binnendringen als je een website opend. ligt er weer aan of de website gehacked is of dat deze van duistere zijde is.\r\ndus wat je hier zegt klopt echt niet, neem dat maar van mij aan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 27 september 2007 Auteur Delen Geplaatst: 27 september 2007 Hall ik heb al jaren credi gebruikt en met succes ,,ok zij hebben een scan van ongewenste mail en daarin kun je opgeven wie wel en wie niet Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2007 Met een virus scanner en een spamfilter kan er niets gebeuren. Ik gebruik Incredimail al jaren en nog nooit last van virusen, wormen of dergelijk ongedierte gehad. Maar je PC moet goed beveiligd zijn, maar dat geldt niet alleen voor Incredmail. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen