Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Delen Geplaatst: 25 februari 2007 Hallo,\r\nik heb problemen met mijn usb aansluitingen,\r\nelke keer als ik een usb-Apparaat erin plug, \r\nZegt de computer,\r\nOngebruikte Poort,\r\nEn dan werkt het apparaat ook niet meer,\r\nhet 2de wat er gebeurt, Is dat de computer zegt Onbekend Apparaat,\r\nTerwijl ik alle Drivers van het usb apparaat wat ik aansluit heb geinstaleerd,\r\nWie kan mij helpen?\r\nik heb 2 Usb Aansluitingen voor op de computer,\r\nEn een paar achter.\r\nAlvast bedankt\r\n\r\nEdit: Er Staat Bij Usb Root Hub? Heeft dit er ergens mee te maken!? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2007 Probeer eens in Apparaatbeheer de USB poorten te verwijderen alle USB apparaten verwijderen en daarna de pc afsluiten. Pc weer opstarten en uitschakelen. USB apparaat aansluiten en pc opstarten. \nHerhaal laatste voor al je USB apparaten.\n\nControleer ook even of in je BIOS alle USB poorten op enabled staan. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 26 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2007 Welke USB-ingangen gebruik je?\r\nUit ervaring:\r\nLiever usb-apparaten aansluiten rechtstreeks op het moederbord. Andere USB-aansluitingen weken vaak niet naar behoren. ( Herkennen aangesloten apparatuur niet enz.) Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 2 maart 2007 Auteur Delen Geplaatst: 2 maart 2007 [quote=Gangster;297633]Hallo,\nik heb problemen met mijn usb aansluitingen,\nelke keer als ik een usb-Apparaat erin plug, \nZegt de computer,\nOngebruikte Poort,\nEn dan werkt het apparaat ook niet meer,\nhet 2de wat er gebeurt, Is dat de computer zegt Onbekend Apparaat,\nTerwijl ik alle Drivers van het usb apparaat wat ik aansluit heb geinstaleerd,\nWie kan mij helpen?\nik heb 2 Usb Aansluitingen voor op de computer,\nEn een paar achter.\nAlvast bedankt\n \nEdit: Er Staat Bij Usb Root Hub? Heeft dit er ergens mee te maken!?[/quote]\n \nSoms moet je apart de USB poorten op het Moederbord installeren met die meegeleverde cd.\nZou je eens opnieuw kunnen doen en daarna de componenten wee 1 voor 1 aansluiten. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen