Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Delen Geplaatst: 25 februari 2007 Ik heb een probleem, ik heb sinds kort Ultraleecher en downloaden gaat prima, ik krijg de films ook op dvd maar kan deze dan alleen op pc afspelen en niet op een gewone dvd-speler, bestanden zijn dan cdfs-bestanden.\r\nIk kan niet in Ultraleecher vinden hoe ik dit kan wijzigen. Wie heeft hier ervaring mee?? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2007 Ultraleecher is een nieuwslezer voor usenet, die het mogelijk maakt om bestanden binnen te halen. Het hangt er nu even vanaf welke bestanden je binnenhaalt.... In dit verband ken ik geen DVD-bestanden met de extensie cdfs... dus ik vermoed dat dat ergens in jouw brandprogramma gebeurt.\nWelk programma gebruik je om te branden en welke extensies haal je binnen? Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2007 CDFS is volgens mij de indeling voor een CD-ROM schijf, net als FAT, FAT32 en NTFS dat voor harde schijven zijn. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2007 Ik had ook het vermoeden, dat het een cd-rom indeling is, ben er nu mee bezig en waarschijnlijk pakt Ultraleecher verkeerde brandprogramma. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2007 Het brandprogramma van ultraleecher zelf was idd het probleem, deze maakt alleen maar cd-rom, nu via nero 7 geen enkel probleem meer.\r\nJongens bedankt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen