Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Delen Geplaatst: 25 februari 2007 hoi met nienke uit hilversum ik heb een hauppage win tv theatre tv kaart gekocht[ 2hands] ingebouwt .cd er in voor de software klaar. maar het beeld was slecht soft ware verwijdert met hwcler exe en de nieuwste drivers van de hauppage site gehaald maar nu krijg ik helemaal geen soft ware van hauppauge meer geinstal. ook niet die van de cd.. ik heb xp pro met een geforce mx200 ik ben al dagen aan het instel. en verwijderen en proberen krijg de ,maar ik kom er niet meer uit want zo goed ben ik niet met computers groet nienke Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2007 Misschien ten overvloede, maar toch: Heb je de tv kaart al verwijdert uit Apparaatbeheer, pc herstarten en opnieuw installeren.\n\nAls je het stuurprogramma gaat installeren Windows niet laten zoeken maar kiezen voor ïk wil zelf kiezen\" en in het volgende venster de locatie van je drivers invullen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen