Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Delen Geplaatst: 25 februari 2007 Ik heb internet via de kabel van @home en Ik heb 1 desktop pc en 1 laptop gewoon via een splitter aangesloten en geen router dus ik kan ze niet alle 2 tegelijk aan hebben.\r\nNu had op een gegeven moment de laptop geen internet (kreeg geen ipadres toegewezen) en de desktop pc wel.\r\nIk heb toen met @home gebeld en ze zouden de modem updaten ik moest hem een paar uren uitzetten en dan weer aan, toen ik dat gedaan had was het ineens andersom!\r\ndus de laptop deed het wel en de desktop niet.\r\nIk heb de laptop ook al op dezelfde netwerkkabel als de desktop gedaan en dan doet deze het, als ik dan de netwerkkabel weer in de desktoppc doe doet deze het weer niet en krijgt hij weer een 169 ip adres.\r\nHet lijkt mij dat de instellingen van deze 2 computers verschillen maar ik kan geen verschil vinden.\r\niemand een idee? bellen met @home word ik een beetje ziek van eerst een kwartier wachten en dan krijg je vervolgens te horen dat het te druk is en dat je beter morgen terug kunt bellen Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2007 Waarschijnlijk is internettoegang gekoppeld aan een mac-adres of computernaam. Doe jezelf een lol en koop een routertje, ben je voor 20 of 25 euro klaar. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen