Ga naar inhoud

Office

Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hey,\r\n\r\nIk heb een probleem met mijn office2007. Wanneer ik tekens boven letters wil plaatsen gaat dit niet. Nou moet ik een franse brief schrijven, en kan ik dus geen dakjes boven de E maken, dan krijg ik dit \'e.\r\n\r\nHier een printscreen van het probleem\r\n\r\n[IMG]http://img92.imageshack.us/img92/7355/probleemsx7.png[/IMG]\r\n\r\nGroetjes Kevin\r\n\r\nPS: Ik dacht dat dit probleem het beste pastte in deze afdeling
Link naar reactie
Ik had zulke grappen ook wel eens met ouder Office(2000). In de opties bij setup, alles eruitgegooid behalve \"ondersteuning\", wat er verder maar met \"taal\" of \"taalcontrole\" te maken heeft.\n\nExtra link: zonder die dingen er uit te gooien kom je ook nog eens met \"taalherkenning\" soms in botsing, die ongevraagd je toetsenbord omschakelt naar iets \"engs\". Zo liep ik eens met Office in \"originele\" toestand zwaar klem toen ik, naar oude gewoonte voor snel en overzichtelijk werken, voor een spoedklusje de correctie-module (o.a 2 kleuren) zat te misbruiken om bij een ingecopiëerde Engelse tekst, binnen hetzelfde document, een Spaanse vertaling te fabrieken.\n\nMijn office (her)kent geen Spaans dus \"dacht\" al bij het eerste woord dat ik intikte dat het wel Frans moest zijn .... gooide het toetsenbord om zodat geen hulpteken meer op zijn plaats zat .... fijn om op te schieten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...